Jövő tavasztól indul az első fapados hotel Budapesten. London és Bázel után hazánk fővárosában nyitja meg kapuit a harmadik, franchise-rendszerben működő easyHotel. Stelios Haji Ioannou, az easyJet és az easyGroup alapítója további 41 szálloda megnyitását tervezi az elkövetkező 5 évben.
A hotel a VI. kerületi Kereskedelmi Szakszervezetek Szövetségének Eötvös utcai művelődési központjának épületében nyitja majd meg kapuit. Egy szobát 29 eurótól lehet igénybe venni, de a repülőjárathoz hasonlóan itt is az jár jól, aki minél hamarabb lefoglalja szállását, s csupán interneten keresztül lehet szobát foglalni.
A 7 600 forinttól kezdődő árakért cserébe 60 szoba közül választhatunk, melyek 10-12 négyzetméteresek. Ezekbe a "fülkékbe" csak egy ágy, és egy fürdőszoba préselhető, így valóban fapados körülményekre számíthat, aki igénybe veszi az easyJet szolgáltatásait. A hotel a berendezésen kívül a munkaerőn tud még takarékoskodni, így például a napi takarítás igénybevételéért külön kell fizetni.
A budapesti hotel üzemeltetője a Medscan Kft., melynek tulajdonosai fele-fele arányban Richard Lloyd amerikai és Tokics Kornél magyar üzletember. Terveik szerint már a kezdetektől 60-65 százalékos kihasználtsággal működnek majd, így a szállodaiparban megszokott 10 éven belül megtérül majd a befektetés. Elsősorban a repülővel, külföldről, főleg Londonból érkező utasok fogják várhatóan igénybe venni a szálláshely szolgáltatásait, de magyar vendégekre is számítanak a tulajdonosok.
Ha valaki franchise-rendszerű szálloda nyitásában gondolkodik, először 25 ezer fontot kell átutalnia, amely elsősorban a jogi költségek fedezetéül szolgál, s évente a bevétel 5-7 százaléka illeti meg az easyGroup-ot.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


