A jogsértések miatt az MNB 28,5 millió forint felügyeleti bírságot szabott ki a bankra, előírva azt is, hogy határidőre szüntesse meg a feltárt hiányosságokat.
Tartson lépést! Infokommunikációs fejlesztések az MFB-vel.
A digitális piac nem ismer határokat - a terület magyar résztvevőinek sem szabad megtorpanniuk és a hazai vállalkozásoknak is fejleszteniük kell infokommunikációs oldalukat. A Magyar Fejlesztési Banknak mindkét esetre van egy programja.
Digitális versenyszereplők
A digitális gazdaság jelentős értéket képvisel Magyarországon: a GDP több, mint 21-22 %-át, a foglalkoztatás több mint 15,5%-át, az export 8,3%-át a digitális gazdaság adja.
Épp ezért rendkívül fontos, hogy az ezen a piacon működő vállalkozások megfelelő módon fejlődhessenek - erre kínál megoldást a Magyar Fejlesztési Bank kombinált hitelprogramja (GINOP-3.1.2-8.2.4-16 Az infokommunikációs ágazatban működő mikro-, kis- és középvállalkozások által előállított termékek és szolgáltatások piacosításának, nemzetközi piacokra való belépésének támogatása kombinált hitel).
A program felhívása két területre fókuszál: az infokommunikációs területen tevékenykedő mikro-, kis- és középvállalkozások által előállított termékek és szolgáltatások piacosítására, valamint az ilyen cégek nemzetközi piacra lépésére.
Az MFB programjának résztvevői vissza nem térítendő támogatás és kölcsön együttes biztosítása révén léphetnek előrébb - Termékké és szolgáltatássá fejleszthetik újszerű infokommunikációs ötleteiket, bevezethetik és hasznosíthatják azt itthon és külföldön.
A fentiekbe beletartozik a piaci információk beszerzése elemzések és kutatások által, a termékek és szolgáltatások ágazati specifikálása, a fejlesztői és tesztkörnyezet kialakítása, tanácsadások, szabadalmi dokumentációk, marketing tevékenységek és még számtalan más lehetőség, melyeknek részletei itt találhatók.
Versenyszereplők digitalizálása
A magyar gazdaság motorjai a mikro-, kis- és közepes vállalkozások, ezek a cégek biztosítják a hazai hozzáadott érték 55 és a munkahelyek 70%-át.
A legfontosabb törekvések közé tartozik, hogy ezek a cégek felszereltségükben, technológiai hátterük és üzleti folyamataik modernizálása tekintetében ne legyenek lemaradva a fejlettebb országok vállalkozásaihoz képest. Versenyképességük, piacon maradásuk, munkahelyteremtő-és megtartó képességük egyik feltétele, ha lépést tudnak tartani a kor technikai elvárásaival, kihasználják az infokommunikációban rejlő lehetőségeket.
Ebben segít a Magyar Fejlesztési Bank kombinált hitelprogramja (GINOP-3.2.2-8.2.4-16 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhő-alapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása kombinált hitel), mely vissza nem térítendő támogatás és kölcsön együttes biztosítása révén, az infokommunikáció fejlesztésével, a vállalkozások hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését támogatja.
Az igénylők az elnyert támogatást többek között a belső vállalati folyamatok hatékonyságának növelésére, a vállalatok közötti üzleti kapcsolatok fenntartására és folytatására, a hálózatbiztonság és a szolgáltatások minőségének javítására, felhőalapú és egyéb online elérhető üzleti szolgáltatások bevezetésére és használatára fordíthatják.
Mindkét program esetében kedvező feltételekkel várja az igénylőket az MFB: a kezelési költség nulla forint, az éves kamat pedig mindössze 1%. A hitelekről és azok konstrukciójáról a www.mfb.hu oldalon, illetve a 642 MFB Pont bármelyikén bővebb információhoz juthatnak az érdeklődők.
(x)
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Újabb olcsó ruhákkal támadó online bolt törhet be Magyarországra: mit lép erre a Vinted, Shein, H&M?
A ThredUp nevű online áruház az európai tevékenységét amerikai üzleti modelljével összehangolva, a bizományosi bevétel növelésére összpontosít a következő években
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken
- Állami támogatások: komoly feszültségforrás készül az EU-tagállamok között
- Az eddigi külügyminiszter alakít kormányt Bulgáriában
- Váratlan előnyét találták meg a Covid-oltásoknak
- IPC: Gázában éhínség szintű az élelmiszerhiány