Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Már tűkön ülve várják a magyarok a nyarat: nem várnak a mediterrán utakkal, tavasszal utaznak
A Ryanair, Európa és Magyarország első számú légitársasága elemezte a 2025. április 17–24. közötti húsvéti időszakra vonatkozó foglalási adatokat, hogy feltérképezze a magyar utasok kedvenc úti céljait. A lista élén Olaszország áll 27%-kal, ezt követi Nagy-Britannia (17%) és Spanyolország (13%).
Olaszország töretlen népszerűsége nem meglepő – olyan városok, mint Milánó-Bergamo, Róma és Bari közvetlen és könnyen elérhetők Budapestről. A húsvéti hagyományok, az olyan helyi finomságok, mint a Colomba Pasquale vagy a bárány, valamint a kora tavaszi napsütés tökéletes választássá teszik Olaszországot az ünnepi kikapcsolódáshoz.
Nagy-Britannia, különösen London, továbbra is kiemelten kedvelt a magyar utazók körében, köszönhetően az ott élő magyar közösségnek és a város kulturális kínálatának: látványosságok, piacok, múzeumok és ikonikus hajókirándulások a Temzén. Az idei nyári menetrenddel a magyar utasok mostantól Liverpoolba is utazhatnak – a Beatles szülővárosába, amely legendás éjszakai életéről is ismert.
Spanyolország – olyan népszerű úti célokkal, mint Barcelona, Alicante, Málaga, valamint az újonnan elérhető Castellón – továbbra is vonzza azokat, akik napfényre és kultúrára vágynak. A húsvéti időszak ideális alkalmat kínál a tengerpartok, ünnepi rendezvények és történelmi látnivalók felfedezésére.
A Ryanair nyári menetrendje, amely március 31-én lépett életbe, még több utazási lehetőséget kínál – köztük néhány igazi rejtett gyöngyszemet is, amelyek mostantól Budapestről is elérhetők. Ilyen például Katowice Dél-Lengyelországban vagy Toulouse, Franciaország Occitanie régiójának szívében. Ezek az egyedi úti célok izgalmas alternatívát jelentenek a megszokott városlátogatásokhoz, tökéletesek tavaszi-nyári kiruccanásokhoz.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








