Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Április 28-tól több mint 1100 értékesítési ponton, a MÁV-START és a Volánbusz jegypénztáraiban és az automatákból is megvásárolhatók elővételben, és május 1-jétől már használhatók is az új vármegye-, illetve országbérletek. A mobileszközökre letölthető MÁV appban már hétfő óta meg tudják venni az utasok az olcsó, egyszerű és korlátlan utazást biztosító legújabb díjterméket, május elsejétől pedig a Volánbuszok fedélzetén az autóbuszvezetőknél is meg lehet majd váltani azokat. A BKK értékesítési pontjain az országbérlet és a Pest vármegyei bérlet vásárolható meg elsejétől.
Közleményében a MÁV azt írja: mától a MÁV-START csaknem 960 jegyértékesítő pontján, mintegy 480-480 jegypénztárnál és automatából, továbbá a Volánbusz 150 pénztárában tette elérhetővé a vármegye- és országbérleteket a MÁV-Volán-csoport. A MÁV-START a személyes ügyfélszolgálatain is várja az új bérlettermékek iránt érdeklődőket: Budapesten két helyen, a Keleti és a Déli pályaudvaron, továbbá Békéscsabán, Debrecenben, Győrött, Miskolcon, Pécsett, Nyíregyházán, Szegeden, Székesfehérváron és Szolnokon.
Május 1-jétől tovább bővül majd az értékesítési helyek száma. Aznaptól a Volánbusz helyközi járatainak fedélzetén az autóbuszvezetőktől is megvehető az új bérlettermék. A BKK is ekkortól kezdi meg a Pest vármegye- és az országbérlet árusítását az értékesítési pontjain. A május 1-jétől használható díjtermékek értékesítése április 24-én elstartolt a MÁV applikációban, a legkényelmesebb, sorban állás nélküli vásárlás miatt ennek igénybevételét javasolja a közlekedési társaság.
Sokan éltek már ezzel a lehetőséggel: az elővételi online árusítás elindítása óta péntek délig több mint 9200 újfajta bérletet vásároltak. Ebből 6300 feletti a vármegyebérlet; a legtöbbet, 1450-et Pest vármegyére váltották. Az eladási toplistán Borsod-Abaúj-Zemplén és Győr-Moson-Sopron vármegye követi. Az eddigi számok alapján egyébként a kedvezményes országbérlet a legnépszerűbb, eddig mintegy 2300 darab kelt el. Ezek a bérletszámok azért is figyelemre méltók, mert az új vármegye- és országbérleteket csak a hosszú hétvége utolsó napjától, május elsejétől lehet majd használni, így valódi rohamra május első munkanapjaiban számítanak a szakértők.
A teljes árú 30 napos vármegyebérletek 9.450, az országbérletek 18.900 forintba kerülnek. A nappali és esti tagozatos tanulók, 6 év feletti óvodások, fogyatékkal élők 90 százalékos kedvezménnyel – 945, illetve 1890 forintért – jutnak hozzá. A MÁV-Volán-csoport arra kéri utasait, hogy böngésszék az orszagberlet.hu weboldalt, ezáltal felkészültebben dönthetnek, illetve a MÁV appban, a pénztáraknál, automatáknál, a buszok fedélzetén is egyszerűbbé, gyorsabbá válik a bérletvásárlás.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








