Bár azt hihetjük, az árban minden benne van, le van szervezve, sokszor a helyszínen jövünk rá, hogy számos kellemetlenség, plusz költség adódhat.
A tengerparti nyaralások slágerlistáján nincs változás, nyáron visszatérhetnek a magyar turisták a hagyományosan kedvelt partokra, így az elsők között nyitó és a koronavírus ellen bármilyen oltást vagy negatív PCR-tesztet elfogadó Horvátországba, és folyamatosan indulnak a charterjáratok Törökországba, Tunéziába, Egyiptomba is - tájékoztatta a Világgazdaságot Molnár Judit, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) elnöke.
A tavalyinál jóval több görög szigetre lehet majd repülővel eljutni, és visszakerülnek a kedvenc nyaralóhelyek palettájára az olasz és a spanyol városok is - derül ki a lapban szerdán megjelent interjúból. Drámai drágulásra egyik országban sem kell számítani, a forint-euró árfolyam mozgása sem indokol most olyan mértékű áremelést, amely számottevő változásokat okozna - jelezte a piaci szakértő
A görögországi, a horvátországi és a többi, Földközi-tenger melletti úti célon az átlagos részvételi díj négycsillagos szállodában, félpanziós ellátással 250-300 ezer forint személyenként. Törökországba a 2019. évihez hasonló árakon lehet most utazni.
A szakma várakozásaihoz képest jelentős nagyságrendű igény mutatkozik a tengeri hajóutakra is. Molnár Judit elmondása szerint egyelőre nem tudni, hogy a nemzetközi utaztatás koronavírus-járvány miatti leállása mennyi vállalkozást kényszerített leállásra. A nyilvántartó hatóság adatai szerint 2019. december 31-én 989 bejegyzett iroda volt, most 950 van, vagyis a számukban nincs drámai változás.
Jelentősen csökkent viszont az utazásszervező cégek száma, a pandémia előtt 410 működött, most viszont csupán 220, és velük együtt a lekötött kapacitások egy része is eltűnt. A belföldi turizmust a Széchenyi-pihenőkártya pörgeti, amelynek használatakor a tapasztalatok szerint a kártyatulajdonosok kevésbé árérzékenyen döntenek - mondta Molnár Judit.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró
- Letartóztatásban marad az antifaper olasz vádlottja, a 16 milliós óvadék is kevés volt
- MNB: megnőtt a forint inflációra gyakorolt hatása
- Megújult bemutatóhelyek, új állatok - kezdődik a fővárosi állatkert szezonja
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila