A MOL szerdán bruttó 2 forinttal emeli a benzin, és 5 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi listaárát - értesült az árváltoztatásokról a Portfolio.hu.
Szerdán (2010. június 23-án) nulla órától 2 forinttal emeli a MOL a benzin bruttó nagykereskedelmi listaárát, miközben a gázolaj ára 5 forinttal kúszik feljebb. Ez azt jelenti, hogy az olajcég a benzin literjét a kiskereskedőknek listaáron bruttó 328.5 forintért, a gázolajat pedig bruttó 314.9 forintért adja majd - írja a Portfolio.hu.
Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű, 2-5 forintos árváltozással szembesülnek majd szerdától az állomásokon. Ennek köszönhetően a benzin literjét átlagosan nagyjából 345-346 forintért vásárolhatjuk, egy liter gázolajat pedig átlagosan 331-332 forint környékén tankolhatunk a kutakon szerdától.
Az áremelés oka az, hogy a tőzsdei üzemanyagárak dollárban mérve drágultak a múlt héten. Ezt a tendenciát a forint erősödése mérsékelte valamelyest, de teljesen eliminálni nem tudta.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








