Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
A népszerű üzenetküldő alkalmazások különböző módokon próbálnak bevételre szert tenni, miközben ingyenes szolgáltatást nyújtanak felhasználóik milliárdjainak - írta a BBC. A WhatsApp, a Signal, a Discord és mások eltérő stratégiákat alkalmaznak a fenntartható működés érdekében.
A WhatsApp, amely a Meta (korábban Facebook) tulajdonában áll, elsősorban a vállalati ügyfelekre összpontosít. Bár az egyéni felhasználók számára ingyenes a szolgáltatás, a cégek fizetnek azért, hogy interakcióba léphessenek ügyfeleikkel az alkalmazáson keresztül.
"A mi víziónk, ha mindezt jól csináljuk, az, hogy a vállalkozás és az ügyfél képes arra, hogy egyetlen chat threaden keresztül intézze a dolgait" - nyilatkozta Nikila Srinivasan, a Meta üzleti üzenetküldésért felelős alelnöke. A WhatsApp új funkciója lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy fizetett linkeken keresztül indítsanak csevegéseket közvetlenül a Facebook vagy Instagram hirdetésekből. Srinivasan szerint ez a lehetőség önmagában "több milliárd dollárt" ér a techóriásnak.
Ezzel szemben a Signal, amely az üzenetbiztonsági protokolljairól ismert, nonprofit szervezetként működik. Adományokból tartja fenn magát, köztük Brian Acton, a WhatsApp társalapítójának 50 millió dolláros hozzájárulásából.
A Discord más utat választott: freemium modellt alkalmaz. Az alapszolgáltatás ingyenes, de a további funkciókért, például a játékokhoz való hozzáférésért fizetni kell. Emellett havi 9,99 dolláros Nitro előfizetést is kínál extra szolgáltatásokkal.
A Snapchat mögött álló Snap több bevételi forrást is ötvöz. A hirdetések mellett előfizetéses szolgáltatást és kiterjesztett valóság szemüveget is kínál. A cég fő bevételi forrása azonban továbbra is a reklám, amely évente több mint 4 milliárd dollárt hoz.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az Element nevű brit cég kormányoknak és nagy szervezeteknek nyújt biztonságos üzenetküldő rendszert, amelyet az ügyfelek saját szervereiken futtathatnak. Matthew Hodgson, a cég társalapítója szerint az üzenetküldő alkalmazások legnépszerűbb üzleti modellje továbbra is a reklám. "Alapvetően [sok üzenetküldő platform] úgy ad el hirdetéseket, hogy figyeli, mit csinálnak az emberek, kivel beszélgetnek, majd a legjobb hirdetésekkel célozza meg őket" - magyarázta Hodgson.
Bár a titkosítás és az anonimitás védi a felhasználók üzeneteit, az alkalmazások még mindig gyűjthetnek értékes adatokat a felhasználói szokásokról, amelyeket aztán felhasználhatnak célzott hirdetések értékesítésére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








