Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Meghekkelték az Etele Plaza mobilappját a kiberbűnözők: ezeket lopták el, több ezer áldozat lehet
A pláza leszögezte, hogy bankkártyaadatok nem kerültek ki, vélhetően azonban a nevek, e-mail címek és telefonszámok igen.
Személyes adatok, pldául név, telefonszám is e-mail címek kerülhettek illetéktelen kezekbe egy hekkertámadás során, amit az Etele Plaza mobilakalmazása ellen indítottak ismeretlenek - erről a Telex ír.
A portálhoz eljutott az a levél, amelyet a pláza vezetősége küldött az érintett felhasználóknak. Ebben leszögezik, hogy bár személyes adatok valószínűleg tényleg kiszivárogtak, bankkártya- és vásárlási adatok nem.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az Etele App rendszerét illetéktelen külső támadás érte. A vizsgálatok jelenlegi állása szerint az incidens során az Ön adatai – például név, e-mail-cím, telefonszám és hűségprogrammal kapcsolatos adatok – kiszivároghattak. Fontos hangsúlyozni, hogy sem jelszavak, sem bankkártya-, sem fizetési adatok nem voltak az érintett rendszer részei
- írták a levélben. Azt is hozzátették, hogy amit ilyenkor tudnak, azt megtették, például lezárták a rendszert és kibővítették az IT-védelmi intézkedéseket. Emellett szakértők bevonásával azonnal megkezdték a vizsgálatokat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Nagyon sajnáljuk a történteket, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló eset a jövőben ne fordulhasson elő. Az adatainak védelme kiemelt fontosságú számunkra
- kért bocsánatot a pláza az érintettektől.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








