Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
A korábbi években megnövekedett érdeklődést tapasztalt a Vodafone Magyarország vezetékes szolgáltatásai iránt az iskolakezdés időszakában, ezért a vállalat az új tanévkezdetben a növekvő ügyféligényre reagálva, fél évig fél áron teszi elérhetővé otthoni internet szolgáltatásait. A kedvezmény 2023. augusztus 15. és 2023. október 31. között megkötött új, határozott idejű lakossági internetelőfizetés esetén automatikusan aktiválódik.
A Vodafone Magyarország információi szerint az augusztus-szeptemberi időszakban számottevően megnőtt az érdeklődés az otthoni internet és TV szolgáltatások iránt. Ennek hátterében főként az iskolakezdés áll: az új tanév beköszöntével több családban felmerül az igény a vezetékes internet szolgáltatás igénybevételére – annál is inkább, hiszen a frissen egyetemre került diákok önálló életet kezdenek, ezzel új, önálló ügyfélként lépnek a telekommunikációs piac fogyasztói közé.
Erre a megnövekedett igényre reagál a vállalat: minden újonnan megkötött otthoni internet vagy internet és TV előfizetés esetén az első 6 hónapban 50% kedvezményt biztosít az internetszolgáltatás díjából. A kedvezmény 2023. augusztus 15. és 2023. október 31. között megkötött új lakossági internetelőfizetés esetén automatikusan aktiválódik, majd a fél év leteltével a szolgáltatás a szerződésben foglalt alapáron lesz elérhető. A tanévkezdést támogató kedvezmény csak határozott időre szóló új előfizetés esetén vehető igénybe a Net L és Gigabit Net csomagokkal, e-Pack szolgáltatással együttvéve. A kedvezmény időtartamáig a villámgyors Gigabit Net otthoni internet csomag 3495 Ft/hó áron érhető el.
A frissen bevezetett kedvezmény mellett további kiváltságokban részesülhetnek az új Vodafone ONE előfizetők is, hiszen a szolgáltató 2023. augusztus 15-től azon meglévő mobil ügyfeleknek, akik új otthoni internetelőfizetést kötnek, 15 napra szóló korlátlan belföldi mobil adatot kínál. Mindezek mellett a cég WiFi pótló szolgáltatása az Internet Pro díjcsomagokban állandó szolgáltatásként is elérhető, a Super WiFi jelerősítő eszközzel pedig az ingatlan távoli pontjain is megbízható lehet az otthoni internet, amelyet szintén szolgáltatásként biztosít ügyfeleinek a szolgáltató.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








