Az Inter vezetőségének gyorsan kellett cselekednie Simone Inzaghi távozása után, hiszen kevesebb mint két hét múlva már a klubvilágbajnokságon kell szerepelnie a csapatnak.

Manipulált kép terjed az interneten, Harsányi Levente, Stohl András és Jákob Zoltán arcmásával is próbálkoznak a csalók.
Megint a régi nóta: az elmúlt hetekben ismét egyre több olyan hordetést láthatunk, ahol ismert emberek nevét és arcát felhasználva hirdetnek valamilyen terméket vagy szolgáltatást. Most Stohl András, Jákob Zoltán és Harsányi Levente lettek az áldozatok, az ő hírnevükre mászva próbálkoznak a csalók - írja a Naphire.hu.
A lap megkeresésére a BRFK azt közölte, hogy személyes adattal visszaélés vétség miatt rendelt el nyomozást ismeretlen tettes ellen. Harsányi Levente azért is nagyon felháborodott, mert a manipulált képen őt viszik el bilincsben a rendőrök, ezért feljelentést is tett.
Milyen érdekes, hogy amióta megtörtént a rendőrségi feljelentés, azóta elmúlt, azóta láttam Stohl Andrást és Jákob Zoltánt is ugyanezzel a hirdetéssel. Akik ilyen bűncselekményekben utaznak, már kellő tapasztalattal rendelkeznek, és pontosan tudják, miket kell tenniük, hogy nagyon nehéz legyen a nyomukra bukkanni. És ezzel keresnek is pénzt
- mondta feldúltan a népszerű rádiós.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


