A Warner Bros Discovery elutasította a Paramount Skydance 108,4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát.
Régóta lehetett már hallani arról, hogy a Netflix szigorítani fogja a jelszómegosztás lehetőségét. A jelek szerint pedig ez meg is történt és a Netflixnek bejöttek a számítása: a kezdeti felháborodással ellentétben egyre csak nő a feliratkozószámuk.
Régóta pletykálták már, hogy a Netflix végleg be akarja szüntetni azt a lehetőséget, hogy másokkal is megosszuk a jelszavunkat, ezzel spórolva párezer forintot. Néhány hónapja pedig el is kezdődött a szigorítás, ami miatt Magyarországon az előfizetési díj mellett 990 forintért havonta tudják tovább használni a profilok az előfizetést – írja a 24.hu.
A hír bejelentésekor hatalmas volt a felháborodás a fogyasztók részéről, de a jelek szerint a vállalat jól kalkulált a tiltás bevezetésekor. A TechCrunch információi szerint ugyanis a cég új jelentése szerint a Netflix néhány nappal azután, hogy megkezdte a jelszómegosztás visszaszorítását, azaz május 26-án és 27-én közel 100 ezer napi regisztrációt szerzett. Mindemellett a felmérésből az is kiderült, hogy mindezzel párhuzamosan a streaming szolgáltatás napi átlagos regisztrációs száma 73 ezer ember volt, ami egy 102 százalékos emelkedés a korábbi 60 napos átlaghoz képest.
Ez pedig meghaladta a covid-lezárások alatti Netflix-regisztrációk számát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








