2025-ben is több tízezer olvasónk osztotta meg velünk véleményét a Pénzcentrum kutatásaiban.
Számos újdonságot kínál lakossági ügyfeleinek a Yettel – korábban Telenor, amely március 1-től már új néven működik tovább. Az új név és arculat mellett a cég a lakossági szolgáltatásait is megújította. A most érkezett, korlátlan belföldi mobilnetet tartalmazó csomagokhoz csoportos kedvezmények is igénybe vehetők, valamint új feltöltőkártyás tarifák is indulnak.
Az új számlás lakossági tarifák egyik újdonságát jelentik a korlátlan belföldi adatkeretet tartalmazó Yettel Prime csomagok. Ezek között már 9990 forintos havidíjtól elérhető a korlátlan belföldi adatmennyiség (e-Komfort csomaggal, készülékvásárlás nélkül, 11 hó hűséggel); illetve akár sebességkorlátozás nélkül is igénybe vehető a korlátlan adatkeret, már a Yettel 5G hálózatán is.
A Yettel Prime tarifacsomagokhoz számos előny automatikusan jár. Többek között a Prime-ügyfelek a csak számukra elérhető 0 Ft-os készülékajánlatok mellett új készülék Prime-tarifával való vásárlásakor 30 napos elállási lehetőséget és cseregaranciát vehetnek igénybe, a telefonos ügyfélszolgálaton pedig gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek.
A különböző felhasználói igényeket kiszolgálva három Prime tarifa érhető el:
- a Yettel Prime csomag korlátlan belföldi adatforgalmat és havi 250 perc belföldi beszélgetést kínál;
- a Yettel Prime Plus csomag a korlátlan belföldi adatforgalom mellett korlátlan belföldi beszédperceket is nyújt;
- a Yettel Prime Max csomag pedig korlátlanságot ad a belföldi beszédpercek és SMS terén is, továbbá a korlátlan adatkeret sebességkorlátozás nélkül vehető igénybe.
A korábban is létező csoportos kedvezmények mostantól Prime csoport néven érhetők el. Amennyiben egy ügyfélszám alatt legalább két aktív és hűségben lévő Prime-tarifával rendelkezik az előfizető, Prime csoportot alakíthat: az ebbe bevont tagok belföldön egymást 0 forintért hívhatják, valamint a Prime-tarifások havidíj-kedvezményben is részesülhetnek.
Eltérő igényekre eltérő új lehetőségek
Legyen szó akár sok beszélgetésről vagy sok netezésről, különböző felhasználói igényekre kínálhatnak megoldást a Yettel XS, Yettel S Net és Yettel S Talk tarifacsomagok, 3GB, valamint 20GB tarifában foglalt belföldi adatmennyiséggel. A Yettel S Talk korlátlan belföldi beszédperceket is kínál már akár havi 6990 forintos havidíjért. Az új tarifacsomagokhoz megvásárolható kiegészítő adatjegyek is megújulnak: a 3 és 15 GB-os adatjegyek mellett korlátlan adatkeret is vásárolható 8490 forintért, 30 napos és megújuló formában is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az új lakossági tarifacsomagok mindegyikével elérhető a Yettel 5G-szolgáltatása is, amennyiben az ügyfél 5G lefedettségi területen tartózkodik és 5G-képes készülékkel és SIM kártyával rendelkezik.

Új feltöltőkártyás ajánlatok
A szolgáltató kártyás tarifái is megújultak Yettel Feltöltőkártyás és Yettel Feltöltőkártyás Expressz néven, amelyek belföldön 25 forintos perc- és SMS-díjat kínálnak. Újdonság, hogy már a kártyásoknak is elérhető korlátlan belföldi adatkeret és korlátlan belföldi hang napi és 5 napos formában; az első, legalább 1500 forintos feltöltést követően pedig egy napos korlátlan mobilnetet kapnak. Továbbá, ha a Yettel-alkalmazásban vásárolnak adat- és hangjegyet, valamint 2 in 1 csomagot, azok árából 10% kedvezményt kapnak, illetve minden, applikáción keresztül történő feltöltést követően további egy napos korlátlan mobilinternetet használhatnak, amely az aktiválást követő naptári nap éjfélig vehető igénybe belföldön.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








