A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) idén is kiemelt figyelmet fordít a turizmus növekedésével párhuzamosan emelkedő kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységek ellenőrzésére.

Idén 20 éves Árpa Attila kultfilmje az Argo, amiről a készítő most elárulta a Blikknek, miért nem fog belőle 3. rész készülni. Árpa Attila beszélt arról is, milyen trükkös körülmények között születhetett meg egyáltalán az első rész.
Idén lett 20 éves az Argo, Árpa Attila filmje. Az első rész azóta már kultikus státuszban van, viszont a főszereplők közül sokan elhunytak, és a stábból is sokan nincsenek már köztünk. Éppen ebből kifolyólag Árpa Attila szerint soha nem fog 3. rész készülni a filmből. A rendező beszélt arról is, hogy anno a színművészeti egyetemet hagyta ott az RTL-ért annak a fejében, hogy a csatorna segíti majd a filmrendezői törekvéseit.
Így született meg tulajdonképpen az Argo is, amiről Árpa a következőket mondta: „Amikor eljött az a nap, s Dirk Gerkensszel közölte velem, hogy sajnos elválnak az útjaink, azt is megkérdezte, milyen feltételeim vannak. Ilyenkor az ember általában mond egy összeget végkielégítésként, ami normális dolog. Én viszont azt mondtam, nem kérek végkielégítést. Helyette egy sokkal nagyobb összeget kérek, de cserében azt nem a saját zsebembe tömöm, hanem filmet készítek belőle, aminek ezáltal az RTL a koproducere lesz. Simán ráállt, mert kézenfekvő volt, hogy ez nekik is jó”.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


