Az életmód apró változtatásai, tudatos táplálkozás, mozgás, társas kapcsolatok látványosan javíthatják a szerotoninszintet, és vele együtt a mindennapi jóllétünket.
A provokatív, kiszámíthatatlan kimenetelű hazai fejlesztésű kártyajáték a Brancson indult kampányában egy hónapon belül elérte a teljes célösszeget. Reális esélyük van arra, hogy a bejáratott nemzetközi platformokon is jellemző, akár többszáz százalékos eredményt elsőként itthon is elérjék.
A TRUMPIFY ME kártyajáték alapötlete 2020-ban született meg az amerikai elnökválasztási folyamathoz kapcsolódó baráti beszélgetésekben. Akkor merült fel az, hogy a demokratikus választási folyamatokhoz, a politikai és gazdasági történésekhez, valamint a média működéséhez kapcsolódó fogalmak, köznapi viccelődések megjelenhetnének egy kártyajátékban. Ezt az alapötletet fejlesztették az alkotók módszeresen tovább, bízva abban, hogy ha nekik és a barátaiknak tetszett, akkor másnak is fog.
Mitől különleges a Trumpify me?
A kártyapartik során teljesen új akciókártyákkal játszhattok, olyanokkal, amilyenekkel egyetlen más játékban sem találkozhattatok még. Bizonyos helyzetben még egy kis csalás is belefér. Azonos akciókártyák eltérő számban előfordulnak mind arany, mind pedig ezüst háttérrel. Vigyázat, nem minden kártya az, aminek hátulról látszik! A nem hagyományos dobókocka tovább kavarja a kiszámíthatatlanságot a játékban. A profit jótékonyságra megy!
Ennek a játéknak a megvalósulásához mindenképpen szükség van papírra. Így használnunk kell természeti erőforrásokat, de szeretnénk törleszteni is. Az a tervünk, hogy a kampányból befolyó összeget – a nyomdai költségek levonása után fennmaradó részt – felajánljuk a Magyar Faápolók Egyesülete részére, azzal a céllal, hogy Magyarország két legidősebb fájának az ápolására, megóvására fordítsa
- emelték ki az alkotók.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








