Húsvét hétfőn sokan nem csak pirosra festett, vagy csokoládéból készült tojásokért indulnak el locsolkodni, sokan pénztárcájukat is szeretnék megtömni a locsolópénzzel.
Több mint hatszáz nyugdíjas korú vett részt azon a 23 előadáson, amelyet a Nimbusz Fogyasztóvédelmi Egyesület (NIFE) szervezett a nyugdíjas korú fogyasztók pénzügyi tudatosságának fejlesztése céljából. A Pénzügyminisztérium pályázati támogatásával megvalósított előadássorozat fókuszában az állt, hogy csökkenjenek a programokon részt vevő szépkorúak technológiával szemben fennálló félelmei, illetve hogy sikerüljön elmozdítani őket a korszerű pénzügyi megoldások alkalmazása felé.
Az előadások tematikája ennek megfelelően négy fő részből állt: a pénzügyi, illetve biztosítási termékek megismertetése mellett részletesen kitért az internetes pénzügyi tranzakciók előnyeire és lehetséges problémáira, valamint bemutatta a panaszkezelés legfontosabb online és offline fórumait is. A projekt keretében a szervezők tájékoztató füzetet is készítettek, amelyeket utólag eljuttattak az előadásokon részt vevő valamennyi nyugdíjas érdeklődő számára.
A NIFE a program sikeres lebonyolítása érdekében közel félszáz nyugdíjasklubot vont be a szervezésbe. A rendezvények hallgatósága a tapasztalatok alapján igen vegyes volt: egyaránt részt vettek rajtuk olyanok, akik saját vagy hozzátartozóik hitelszerződései miatt kerültek az elmúlt években nehéz helyzetbe csakúgy, mint olyanok, akik megfelelő anyagi hátterük miatt személyesen érdeklődtek különféle befektetési, illetve befektetésekkel kombinált biztosítási lehetőségek iránt.
A Pénzügyminisztérium "Tudatosan a pénzügyekben" címmel meghirdetett, összesen 40 millió forintos pályázata szakmailag erre felkészült nonprofit szervezeteket támogatott a lakosság pénzügyi tudatosságának fejlesztése érdekében folytatott tevékenységében. A pályázat kiírására 2018 novemberében került sor, a NIFE a pályázatában szereplő előadásokat 2019 áprilisa és júliusa között rendezte meg.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek
- Egy korszak véget ért: megszűnt a légiposta Németországban
- Hét órán belül két késelés Londonban - képek
- Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre