A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
„Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen” – mondta az RTl Fókusz c. műsorában Moldován András.
Moldován Andrásnak a boldogság leginkább a gyerekét, a családját és a lovát jelenti. De azt is elmondta, hogy a napsütés is komoly érték, amit az emberek hajlamosak nem észrevenni. A vállalkozó azt is elmondta, szerinte a pénz nem boldogít, de azért ha van belőle, úgy könnyebb az élet: „szép ruhában járni, meg szép repülőn utazni, meg szép szállodában lakni, meg szép kocsival menni… ezek mind jók. Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen. Sajnos, bárki, aki mást mond, az hazudik”.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








