Az év közepéig megjelentetik a pályázatokat.

Az uniós versenypolitika céljainak különös tekintettel kell lenniük a kis- és középvállalkozások szükségleteire, és tisztességes és egyenlő versenyfeltételeket kell teremteni minden uniós polgár javára. Ezt a véleményt fogalmazta meg a Régiók Európai Bizottsága (CoR) legutóbbi, plenáris ülésén Brüsszelben. A HelloVidékhez eljuttatott anyagban hangsúlyozták, hogy ehhez az Európai Bizottság versenypolitikáról szóló jelentését „merész cselekedeteknek” kell követniük.
Az Európai Uniónak figyelembe kell vennie a kis- és középvállalkozások szükségleteit, hogy tisztességes és egyenlő versenyfeltételeket teremtsen minden uniós polgár javára, figyelembe véve a világjárvány következményeit és a jelentősen megnövekedett állami támogatások következményeit. Erről fogadtak el döntést a közelmúltban az Európai Bizottságban. A szervezet nemrég tette közzé a 2020-as versenypolitikáról szóló jelentést, amely részletes tájékoztatást ad a legfontosabb szakpolitikai és jogalkotási kezdeményezésekről, valamint az Európai Bizottság által az előző évben az uniós versenyjog alkalmazásában hozott döntésekről.
A 27 tagállam által az Európai Bizottság két egymást követő felmérésére adott válaszok azt mutatják, hogy a 2020. március közepe és december vége közötti időszakban az addigra jóváhagyott 2,96 billió eurós támogatásból mintegy 544 milliárd eurót költöttek el ténylegesen. Abszolút értékben kifejezve – a tagállamok által megküldött előzetes adatok szerint: Franciaország a teljes kifizetett támogatás több mint egynegyedét (155,36 milliárd euró) folyósította; ezután következik Olaszország, a teljes kifizetett támogatás 19,8 százlaékával (107,9 milliárd euró); Németország 19,1 százalékkal (104,25 milliárd euró) és Spanyolország 16,7 százalékkal (90,8 milliárd euró).
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
A startolásnál a magyarok mindössze 10-15 százaléka ismerte a közösségi finanszírozás lényegét, és sokan még mindig összekeverik ezt a fajta támogatást a jótékonykodással.
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.
-
50 milliárdos rebranding folyamat zajlik a Penny-nél
A nehéz helyzetben is hosszú távra tervez az üzletlánc - a társ-ügyvezetőket kérdeztük.
-
Videó: ennyivel olcsóbb, ha nem a balatoni büfében vásárolsz, hanem a boltban
Megnéztük, milyen árak vannak a parton, és mennyibe kerül egy hamburger, ha magunk készítjük.
-
5 érv amellett, hogy vásárlóként miért válaszd a közösségi finanszírozást (x)
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


