A magyar vendéglátás kettős helyzetben van: míg Budapest egyre vonzóbb a turisták számára, a vidéki éttermek sokszor az alacsony kereslet miatt küszködnek.

Jelképes összegű hirdetési lehetőséggel segítik elő, hogy kínálat és kereslet könnyebben egymásra találjon az újranyitás időszakában a koronavírus által leginkább érintett szektorban.
A koronavírus által leginkább érintett szektor a vendéglátás és az idegenforgalom: éves szinten 61 százalékkal esett vissza az új álláshirdetések száma ezen a területen. A Profession.hu most jelképes, 1 forintos összegért, online feladható álláshirdetések lehetőségével segíti a legnehezebb helyzetben lévő szektor újraindulását, hogy a járvány miatt munka nélkül maradt szakemberek és hirdetők a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban egymásra találhassanak.
A hirtelen jött válság miatt a legtöbb állását vesztőnek nem volt ideje új szakmát tanulni, ezért körükben a képzettséget nem, vagy csak kevésbé igénylő pozíciók váltak körükben népszerűvé. Emiatt a leginkább sújtott vendéglátás szektorból nagy arányban a bolti eladói területre vándoroltak át az álláskeresők, de sokan jelentkeztek futárnak, gépjárművezetőnek és adminisztrációs területekre is. Az elvándorlás mértékét az idegenforgalomból-vendéglátásból más területekre jól mutatja, hogy az oldal adatbázisa szerint
2019-ben a turizmus-vendéglátás ágazatból érkező jelentkezők körében a tíz legnépszerűbb pozíció közül csak három, 2020-ban már csak kettő, 2021-ben pedig már csak egy volt az ágazathoz köthető.
A fenti folyamatok visszafordítása, és a szektor újraindulásának elősegítése érdekében a vállalat most jelképes összegű hirdetési lehetőséget biztosít, hogy a kínálat és a kereslet könnyebben egymásra találjon. A jelképes árú álláshirdetés egyszerűen, online feladható, összesen öt alkalommal, vendéglátás, hotel, idegenforgalom kategóriákon belül minden állásra, illetve a fizikai segéd, betanított munkán belül pedig a konyhai munka, szakmunkán belül pedig a felszolgáló, pincér, pultos, hostess, animátor és szakács pozíciókra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


