Költségvetési csalási ügybe keveredett a neves sportolók tulajdonában lévő Champs Sziget Kft., amely a Margit-szigeti szabadtéri pubot üzemelteti.
Jelképes összegű hirdetési lehetőséggel segítik elő, hogy kínálat és kereslet könnyebben egymásra találjon az újranyitás időszakában a koronavírus által leginkább érintett szektorban.
A koronavírus által leginkább érintett szektor a vendéglátás és az idegenforgalom: éves szinten 61 százalékkal esett vissza az új álláshirdetések száma ezen a területen. A Profession.hu most jelképes, 1 forintos összegért, online feladható álláshirdetések lehetőségével segíti a legnehezebb helyzetben lévő szektor újraindulását, hogy a járvány miatt munka nélkül maradt szakemberek és hirdetők a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban egymásra találhassanak.
A hirtelen jött válság miatt a legtöbb állását vesztőnek nem volt ideje új szakmát tanulni, ezért körükben a képzettséget nem, vagy csak kevésbé igénylő pozíciók váltak körükben népszerűvé. Emiatt a leginkább sújtott vendéglátás szektorból nagy arányban a bolti eladói területre vándoroltak át az álláskeresők, de sokan jelentkeztek futárnak, gépjárművezetőnek és adminisztrációs területekre is. Az elvándorlás mértékét az idegenforgalomból-vendéglátásból más területekre jól mutatja, hogy az oldal adatbázisa szerint
2019-ben a turizmus-vendéglátás ágazatból érkező jelentkezők körében a tíz legnépszerűbb pozíció közül csak három, 2020-ban már csak kettő, 2021-ben pedig már csak egy volt az ágazathoz köthető.
A fenti folyamatok visszafordítása, és a szektor újraindulásának elősegítése érdekében a vállalat most jelképes összegű hirdetési lehetőséget biztosít, hogy a kínálat és a kereslet könnyebben egymásra találjon. A jelképes árú álláshirdetés egyszerűen, online feladható, összesen öt alkalommal, vendéglátás, hotel, idegenforgalom kategóriákon belül minden állásra, illetve a fizikai segéd, betanított munkán belül pedig a konyhai munka, szakmunkán belül pedig a felszolgáló, pincér, pultos, hostess, animátor és szakács pozíciókra.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








