A hazai munkaerőpiacon szinte minden második alkalmazott keresi új munkahelyét vagy várja, hogy a jó lehetőség szembe jöjjön vele
Jelképes összegű hirdetési lehetőséggel segítik elő, hogy kínálat és kereslet könnyebben egymásra találjon az újranyitás időszakában a koronavírus által leginkább érintett szektorban.
A koronavírus által leginkább érintett szektor a vendéglátás és az idegenforgalom: éves szinten 61 százalékkal esett vissza az új álláshirdetések száma ezen a területen. A Profession.hu most jelképes, 1 forintos összegért, online feladható álláshirdetések lehetőségével segíti a legnehezebb helyzetben lévő szektor újraindulását, hogy a járvány miatt munka nélkül maradt szakemberek és hirdetők a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban egymásra találhassanak.
A hirtelen jött válság miatt a legtöbb állását vesztőnek nem volt ideje új szakmát tanulni, ezért körükben a képzettséget nem, vagy csak kevésbé igénylő pozíciók váltak körükben népszerűvé. Emiatt a leginkább sújtott vendéglátás szektorból nagy arányban a bolti eladói területre vándoroltak át az álláskeresők, de sokan jelentkeztek futárnak, gépjárművezetőnek és adminisztrációs területekre is. Az elvándorlás mértékét az idegenforgalomból-vendéglátásból más területekre jól mutatja, hogy az oldal adatbázisa szerint
2019-ben a turizmus-vendéglátás ágazatból érkező jelentkezők körében a tíz legnépszerűbb pozíció közül csak három, 2020-ban már csak kettő, 2021-ben pedig már csak egy volt az ágazathoz köthető.
A fenti folyamatok visszafordítása, és a szektor újraindulásának elősegítése érdekében a vállalat most jelképes összegű hirdetési lehetőséget biztosít, hogy a kínálat és a kereslet könnyebben egymásra találjon. A jelképes árú álláshirdetés egyszerűen, online feladható, összesen öt alkalommal, vendéglátás, hotel, idegenforgalom kategóriákon belül minden állásra, illetve a fizikai segéd, betanított munkán belül pedig a konyhai munka, szakmunkán belül pedig a felszolgáló, pincér, pultos, hostess, animátor és szakács pozíciókra.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek
- Karácsony Gergely: Vitézy Dávid a Fidesz főpolgármester-jelöltje
- Az Integritás Hatóság hat ügyben indított újra korábban lezárt nyomozást
- Útzár az M3-ason, két baleset is volt
- Már nem mutogathatja magát a rákospalotai szatír
- Izrael megölte a Hamász egyik magas rangú katonai vezetőjét