Koreában gürcölnek a legtöbbet az emberek. Ott az átlagos heti munkaórák száma majdnem 49 óra. Ez majdnem egy egész munkanappal több, mint hazánkban.
Az OECD tagállamok körében rendszeresített statisztikák alapján Korea vezeti a listát a heti átlagos munkaórák száma alapján. Az ottani munkavállalók heti átlag 48,5 órát dolgoztak 2006-ban.

Az EU tagállamok közül minél nyugatabbra tekintünk, annál kevesebb a heti munkaórák száma. A legkevesebb időt Norvégiában és Hollandiában fordítanak főállásban eltöltött munkára, ott átlagosan 33,7 és 30,8 órát dolgoznak egy héten.
A részmunkaidős foglalkoztatás természetesen csökkenti ezt az értéket. Hollandia "előnye" tehát azzal magyarázható, hogy náluk a legmagasabb az OECD tagállamok közül a részmunkaidőben foglalkoztatottak száma.
Hazánk, a maga 40,3 órás heti munkaidejével a listavezetők közé tartozik, bár a csehek, szlovákok és lengyelek többet dolgoznak nálunk. Az elmúlt évek tendenciáját tekintve azonban csökkenni látszik a munkára fordított heti idő mértéke, de hazánkban még lényegesen magasabb az OECD tagállamok átlagánál.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








