Hol vannak már azok az idők, amikor a gyerekek jegyzetfüzettel, tankönyvekkel és tolltartóval megrakodott táskával jártak iskolába - olvasható a Tesco legújabb felmérésében, amelyben az angol diákok táskájának tartalmát vizsgálta.
Bár a tradicionális termékek (füzet, toll) eltűntek a táskákból valamelyes hagyományőrző szellem mégis csak ragadt az ottani fiatalságra is, nagy többségüknél ugyanis még mindig kötelező kellék a számológép és az uzsonnás doboz, habár az alma már a legtöbb táskából kimarad.
A felmérésből azt is megtudhatjuk, hogy az iskolatáskák átlagban 160 font értékű elektronikus eszközt tartalmaznak. Ha kiborítanánk azokat, az ágyra ömlött dolgok között százból negyven esetben találnák mobil telefont és tizenegy esetben iPodot. Talán ennél is megdöbbentőbb szám, hogy több, mint 100,000 angol nebuló viszi magával nap mint nap a laptopját.
A diákság összegészében véve 270 milliárd forintnyi értéket hord magával mindennap a táskájában, a legdrágábbakat a walesi, míg a leggazdaságosabb termékeket a észak-keleti iskolások szülei vásárolják.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








