Az elmúlt időszakban ismét a figyelem középpontjába került az arany, mint jegybanki tartalékeszköz,
A mai naptól a Magyar Nemzeti Bank új eszközzel segíti a vállalkozások pénzügyi döntéseit. A koronavírus-járvány negatív gazdasági hatásainak kezelésére számos, a vállalkozások működését és finanszírozást támogató jegybanki és kormányzati intézkedés született. Ezek között kiemelt szerepe van a támogatott hitelprogramoknak. Az MNB új Hiteltérképének célja, hogy a vállalkozások a méretüknek, tevékenységüknek és hitelcéljaiknak leginkább megfelelő hitelterméket néhány kattintással megtalálják.
A koronavírus-járvány negatív gazdasági hatásainak kivédésére az MNB Növekedési Hitelprogramjának (NHP Hajrá!) és Kötvényprogramjának (NKP) átalakítása, valamint kibővítése mellett számos további támogatott hitelprogram jelent meg, amelyek összesen 2000 milliárd forintot meghaladó összegű kedvező finanszírozást biztosítanak a vállalkozásoknak.
A hitelek hatékony és sikeres felhasználásához fontos, hogy a hazai vállalkozások egyszerűen és gyorsan képesek legyenek áttekinteni az elérhető lehetőségeket és azok közül a céljaikhoz leginkább illő terméket kiválasztani. Az új Hiteltérkép célja, hogy segítsen a vállalkozásoknak eligazodni az MNB, az Eximbank, az MFB és a KAVOSZ által fejlesztett hiteltermékek között. Ehhez az MNB egy naprakész és könnyen áttekinthető, néhány kattintással a vállalat méretére, tevékenységére és hitelcéljára szabható termékválasztó oldalt tesz elérhetővé a https://www.mnb.hu/nhphajra#Ut oldalon.
Az MNB célja ezzel a hitelprogramok támogatása és a hazai vállalkozások fejlődéséhez szükséges finanszírozás orientálása.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml