Emellett kábítószergyanús növényi anyag is előkerült, ezért a pénzügyi nyomozók értesítették a rendőrséget.
Indul a dinnyeháború: ennyiért mérik a szezon slágerét az Auchanban, Lidlben, Sparban, Tescóban
Kicsit később indult az idei szezon, így még várni kell a 99 forintos dinnyeárra. Ezt persze a termelők egyáltalán nem bánják. Mutatjuk, mennyiért kaphatod meg most a szezon slágerét.
A nyár gyümölcsslágere a görögdinnye, ami sokak szerint finomabb, mint a fagyi (persze, meleg időjárás közepette és lehűtve). De hát ez a nyár más, mint a többi. A legutóbbi statisztika szerint júniusban a gyümölcsárak 40%-kal voltak nagyobbak az egy évvel korábbinál, súlyos károkat okozott a kedvezőtlen időjárás, sok gyümölcsféleség elfagyott.
A láncok eheti akciós újságjait ITT találod!
Az Agrárkamara értékelése szerint a változékony időjárás miatt a magyar görögdinnye idén kicsit megkésve, július 15-20. között ért be, és szeptember 15-ig elérhető lesz az üzletekben, piacokon. Csökkent a belföldi görögdinnye termőterülete, a korábbi években jellemző 4.500-4.800 hektárról 4000 hektárra. A koronavírus-járvány hazai megjelenése ráadásul éppen a dinnyeültetés időszakára esett, ezért több termelő a bizonytalan jövőtől félve csökkentette a termőterületeit a tervezetthez képest.
Jókora a szórás az árakban
A görögdinnye ára a szezon indulását követően fokozatosan csúszik lefelé. Korábban gondot okozott az import és a hazai kínálat ütközése, a kritikus szint, lélektani határ a 100 forintos akciós ár volt, ami lehúzhatta a piacot. De hát ehhez az is hozzátartozott, hogy ha drágábban nem fogyott a dinnye, akár az időjárás, akár más miatt, akkor már az átadási árak is ereszkedtek lefelé. És nehéz lett volna ezekben az esetekben magasabban tartani a bolti árat.
Megnéztük, hogy július utolsó hetét milyen árakkal indították a nagyobb áruházláncok. Különbségek, mint mindig, most is akadnak, hiszen a pillanatnyi dinnyepiaci helyzet mellett üzletpolitika kérdése is, ki mikor mennyiért adja a dinnyét. És a beszállítók árajánlata a láncok felé is sokat számít, hiszen ha az exportjuk, ami egyébként sokat számít, akadozik, akkor a piacuk is csak döcög.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








