Változtak a lakáskeresők preferenciái és a hitelfelvétel módja az Otthon Start hitelnek is köszönhetően.
Az előzetes terveknek mindenben megfelelően június 29. és július 5. között megtörtént az MKB Bank teljes körű digitális átállása - közölte közleményében a bank. Fennakadások viszont még lehetnek, kollégánk ma reggel, nem sokkal 9 óra előtt még nem tudott belépni a bank mobilalkalmazásába.
Az előzetes terveknek mindenben megfelelően június 29. és július 5. között megtörtént az MKB Bank teljes körű digitális átállása - közölte a bank. Az MKB Bank új digitális alaprendszeréhez kapcsolódó szolgáltatások a következő időszakban lépcsőzetesen épülnek be a pénzintézet napi, operatív működésébe.
Valószínűsíthető, hogy az ügyfélérdeklődés növekedése miatt az MKB Bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatóak. Az MKB Bank minden tőle telhetőt elkövet annak érdekében, hogy az ilyen nagyságrendű digitális rendszercserével együtt járó időszak a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel járjon - írták közleményükben.

Noha kollégánk a bank mobilalkalmazásába még nem tudott belépni nem sokkal 9 óra előtt, az MKB NetBANKár már részben használható, ám tapasztalatunk szerint bizonyos funkciók még nem elérhetőek.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








