Az árvíz miatt a házakban és infrastruktúrában milliárdos nagyságrendű kár keletkezett, de a művelés alá vont területeken is hatalmas pusztítást okozott az árvíz és a viharok - írja a Népszabadság.
A Magyar Agrárkamara felmérése szerint csak a mezőgazdaságban mintegy 100 milliárd forintos kár keletkezett, milliárdos károk vannak az erdőgazdaságban is. Az országban a belvízzel borított terület nagysága eléri a 180 ezer hektárt. Az őszi búza, káposztarepce, napraforgó, kukorica vetésterületeinek jelentős része víz alatt van, amiből legalább 50 ezer hektárnyi növényzet már biztosan kipusztult.
Azt, hogy végül mekkora lesz a kár, még nem lehet megbecsülni. Korábbi tapasztalatok szerint a közvetlen kár pár milliárd forint árvizek idején. Amennyiben a legrosszabb forgatókönyv valósul meg, annak már nem csak a költségvetésre, de az ország gazdasági növekedésére is romboló hatása lesz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








