Németország lesz az EU legnagyobb karácsonyi költekezője 2025-ben, miközben az eurózónában emelkedő inflációval és játékbiztonsági kihívásokkal kell szembenézni a vásárlóknak.
Már csak a 18. helyen állunk az uniós átoltottsági rangsorban. Az emberek 65,9 százaléka kapta meg eddig a második adag vakcinát, az EU-ban már hét állam is 80 százalék feletti átoltottságnál jár.
A középmezőny végén kullog Magyarország az uniós átoltottsági rangsorban - írja a Népszava. A lap szerint folyamatos a csúszás az elmúlt hetekben, a az Európai Betegségmegelőzési és Járványügyi Központ (ECDC) friss adatai szerint a teljesen átoltott – azaz két dózist kapott – felnőttek körében egy héttel ezelőtt még a 17. volt Magyarország, most azonban már csak a 18-ik helyen állunk.
Miközben Magyarországon csak az emberek 65,9 százaléka kapta meg eddig a második adag vakcinát, az EU-ban már hét állam is 80 százalék feletti átoltottságnál jár, az uniós átlag pedig 72,5 százalék.
A lap figyelmeztet, hogy az oltási program megakadása egyre inkább látható a járványügyi adatokban is: tegnapra tovább nőtt az új fertőzöttek száma: egy nap alatt 531 új pozitív esetet találtak, utoljára ekkora értéket májusban mértek. Az áldozatok száma is nő, pénteken már hat beteg halálát jelentették be.
Címlapkép: Kiss Dániel, MTI/MTVA
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








