Máris megvan az első elkobzott autó: ennyivel száguldott az ámokfutó
233-al ment egy szakaszon az ámokfutó, ezzel nem csak a jogsijától búcsúzhat, hanem az autójától is - talán örökre.
233-al ment egy szakaszon az ámokfutó, ezzel nem csak a jogsijától búcsúzhat, hanem az autójától is - talán örökre.
Iskola mellett száguldozott egy autós, de olyan is volt, aki majdnem ráduplázott a sebességhatárra.
Egyetemi kutatók próbálták ki, hogy mi történik egy magyar autópályán megtett 210 kilométeres úton, ha ők betartják a sebességkorlátozást. Az eredmény jóval több, mint lehangoló.
A mentőbalesetek elkerülése érdekében az Országos Mentőszolgálat önkéntes sebességkorlátozást vállalt, mely az összes járművükre érvényes lesz.
Augusztus 7. és 13. között célzottan a megengedett sebességet túllépő járművezetőket szűrik ki.
Ha jóváhagyják, nem csak a sofőrökre, hanem a gyártókra kiszabható büntetési tételek is növekednek, mivel a típusjóváhagyás során elkövetett hibákat is durván szankcionálni fogják.
Franciaországban egy nagy felháborodást követő közúti baleset után változtatnak a büntető törvénykönyvön.
Tizenhárom ponton változnának meg a közlekedési rendszabályok, ha elfogadják a kormány által kedden benyújtott javaslatcsomagot.
A rendőrök eddig is, és ezután is alkalmaznak toleranciát a sebességmérésnél - jelentette ki Óberling József.
Most csak egyetlen vonalon lehet 160-al menni vonattal, ezt bővítenék ki még hárommal.
Legalább 100 helyen üzemelnének be sebességmérő kamerákat Budapesten. Emellett egy friss tervezet szerint durván lejjebb vinnék a sebességhatárokat.
Koncentrált vadászat indul a balesetveszélyes sofőrökre, rengeteg helyen mérni fognak.
Új törvénycsomagot terjesztenek elő Ausztriában: ha valaki extrémen gyorsan hajt, az búcsúzhat az autójától.
Elkészült és minisztériumközi egyeztetési fázisban van a KRESZ módosító csomag, amely több más mellett az elektromos rollerek problémáját is megoldja majd.
A magyarok szerint szigorúbban követjük a közlekedési szabályokat és óvatosabban vezetünk.
Nagyon könnyen meglehet a baj.
Ötévente minden közútkezelőnek jogszabályban előírt kötelezettsége felülvizsgálni az útjain a forgalmi rendet.
Nem is olyan nehéz!
Vajon beválik?