Már több mint 65 ezer magyar űzi ezt az elithobbit: csak elkezdeni több százezer forintba fáj
Jó szórakozásnak tűnhet a vadászat, azonban kevesen számolják át a hozzá tartozó költségeket. Ettől mi is kikészülünk!
Jó szórakozásnak tűnhet a vadászat, azonban kevesen számolják át a hozzá tartozó költségeket. Ettől mi is kikészülünk!
Amit a piac 20 év alatt nehezen tudott elérni a hazai felső középosztály és a felső szegmens körében, azt a Covid19 alig 6-8 hónap alatt elérte.
2019-ben is folytatódott a Pénzcentrumon a neves magyarországi gimnáziumok igazgatóival készített interjúsorozatunk, amik gondolati vezérfonala, hogy miként lehet már középiskolában olyan oktatást adni a fiatal diákoknak, ami felkészíti őket az erősen megváltozott munkaerőpiaci kihívásokra. Ezeket az interjúkat szedtük most egy csokorba.
"A digitális transzformáció fejben dől el. Van, akiknek egyszerűen túl kell lépniük azon, hogy ahogy 40 éve tanítottak az ma is jó lesz" - mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Lázár Tibor, a budapesti Szent István Gimnázium igazgatója. Az iskolavezető pedagógussal többek között beszélgettünk a mai magyar oktatás pozitív, negatív oldalairól; a tanárok bérezéséről, és az ebből származó feszültségekről; a menedzserszemléletű intézményvezetésről; a digitalizáció oktatásra gyakorolt hatásairól; ahogy arról is, hogy a növendékek legnagyobb része a BME-n, valamilyen mérnökképzésben folytatja tanulmányait. Interjú
Várak, kastályok, egész falvak...
Hiába születnek bele az internet világába a mai gyerekek, a kritikus gondolkodásra és forráskezelésre bizony őket is meg kell tanítania valakinek. "A diákok fejében ugyanis még nincs meg az a váz, amire ilyen közegben segítség nélkül tudnának támaszkodni. Ennek a kialakítása a tanárok múlhatatlan feladata" - mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Gadóné Kézdy Edit, a Deák Téri Evangélikus Gimnázium igazgatója.
Van, ahol évente 5 milliót fizetnek a szülők.
"Az egész év arról szól, hogy mikor jön el a szünet."