A céget korábban volt alkalmazottai nyílt levélben kritizálták, amelyben "félelemkultúrát" és a fiatalabb munkavállalókkal szemben tanúsított "toxikus magatartást" említettek.
A magyar vásárlók 68 százaléka az eredeti márkát választaná az utánzat helyett, derült ki egy friss felmérésből. A megkérdezettek többsége leginkább gyógyszerből és élelmiszerből ragaszkodik az eredeti termékekhez, de a ruhák és a műszaki cikkek esetében már kevésbé válogatós. A felmérésből az is kiderült, hogy az eredeti sört a csehekkel kapcsoljuk össze, a magyarokról pedig a paprika és a gulyás jutnak eszünkbe.
Mi jut eszébe a magyaroknak az eredetiségről? Többek között erre a kérdésre kereste a választ a Pilsner Urquell megbízásából készített országos reprezentatív kutatás, ami a fogyasztói szokásokat vizsgálta. A megkérdezettek közel 60 százaléka szerint az eredetiség azt jelenti, hogy az adott termék a "legelső" vagy az "igazi" a kategóriájában, és mások utánzatokat készítenek róla. A válaszadók másik része máshonnan közelít: nekik a bontatlan, sértetlen csomagolás jut eszükbe a fogalomról. Abban viszont a többségük egyetért, hogy szívesebben vesznek hamisítatlan terméket, mint másolatot: tízből hét ember erre szavazott. A kutatás rámutatott, hogy elsősorban a megbízhatóság és a jó minőség miatt választunk autentikus márkákat, míg az ár-érték arány háttérbe szorul a fenti előnyökkel szemben.
A megkérdezettek a gyógyszerek és az élelmiszerek esetében fektettek igazán nagy hangsúlyt a hitelesebbnek vélt termékek kiválasztására: előbbinél 79, utóbbinál 66 százaléka mondta, hogy biztosan csak eredetit választana. Ugyanez a szám az elektronikai cikkek esetében 47, a ruhamárkáknál pedig csak 23 százalék volt. És hogy mi alapján tájékozódunk? A többség - közülük is kiemelkedő arányban a 25-29 évesek - a védjegyet keresik a címkén, de vannak, akiknek a márkajelzés is garanciát jelent az elvárt minőségre és megbízhatóságra.
Nagy az egyetértés abban is, hogy milyen autentikus termékeket vagy kategóriát kapcsolunk egy-egy nemzethez: Magyarországról a paprika és a gulyás, Oroszországról a kaviár, Svédországról a húsgolyó, Csehországról pedig a sör ugrott be elsőként a válaszadóknak. A megkérdezettek többsége számára leginkább az íze tesz igazán egyedivé egy sört, de 42 százalékuk a változatlan receptet jelölte meg kritériumként. A válaszadók többsége tudta, hogy a Pilsner Urquell az eredeti pilsner sörmárka.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- A rendőröknek is hazudott az apa, hogy lánya visszaköltözzön hozzá
- Együttműködésre készül a Széchenyi István Egyedem és a kínai járműóriás NIO
- Peren kívül egyezne meg a Nemzeti Színházzal Horváth Lajos Ottó
- Uniós megegyezés született a befagyasztott orosz pénzek ügyében
- Újabb fejlemény a bőnyi iskolában megkéselt diáklány ügyében
- Az UVSE nyerte a női vízilabda országos bajnokságot