Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
A felnőttek egyharmada nem fogyaszt, de vásárol bort - mondta Hajdu Zoltán, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa szakmaközi részlegvezetője az M1 aktuális csatorna hétfő reggeli műsorában.
Kiemelte, a bor különleges, presztízzsel rendelkező élelmiszeripari termék, amely az ünnepek kelléke, sokan ajándékként vásárolják.
Egy idén nyári kutatásuk eredményei alapján arról beszélt:
míg ha barátokkal borozik, akkor az 1000-1200 forintosból. Ez az összeg az ünnepek idején 1200-1500 forintig, ajándékvásárláskor pedig 1500-1750 forintig csúszik fel.
Megemlítette, hogy a nők mintegy tíz százalékkal drágább borokat választanak.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Ezzel a 2,1 tonnás kocsival furikázik Budapesten a kínai elnök
- Gyermekvédelmi törvény: a gyónási titok sértetlen marad
- Ukrajnában is lehet a börtön helyett a frontra menni
- 3 forintért juthatnak hozzá a választók adataihoz
- 27 milliós kárt okozott a MÁV-nak egy megrögzött rongáló
- Két hete tűnt el az autista német kisfiú – már terjednek a horrorteóriák