Hagyományos, egyszerűbb süteményeket vegyünk fel a menübe, amelyek olcsóbban elkészíthetők, de mégis finomak.
250 ezer forintot is érhet ez a táblás csokoládé: a legtöbb magyar boltban megtalálható a márka
Talán senkinek sem kell bemutatni a legendás csokoládé márkát, a Lindt termékeit ugyanis a legtöbb hazai boltban is árulják. A svájci gyártó nemrég piacra dobta, limitált kiadásban a saját dubai csoki verzióját, amelyért a másodpiacon 250 ezer forintot is elkérnek - szúrta ki a Pénzcentrum az egyik legnagyobb hazai apróhirdetési oldalon.
Nemrég írtunk arról, hogy a svájci Lindt csokoládégyár új, közel-keleti ihletésű édességével hatalmas érdeklődést váltott ki Németországban. A limitált kiadású dubai csokoládé iránt olyan nagy volt a kereslet, hogy a vásárlók órákig álltak sorban az aacheni üzlet előtt, hogy megkóstolhassák a pisztáciakrémmel és ropogós kunafa-tésztával készült különlegességet.
Az AP hírügynökség beszámolója szerint a Lindt ezzel a lépéssel azt kívánja demonstrálni (szükségük is van rá, mivel igencsak megtépázza a nagymúltú svájci vállalat renoméját az a per, amit csoportosan indítottak a Lindt ellen nemrég az USA-ban), hogy a közel 180 éves svájci vállalat képes lépést tartani a modern trendekkel és innovatív termékekkel bővíteni kínálatát. A ChocoSuisse, a svájci csokoládéipar szövetsége reméli, hogy az új termék segíthet a csokoládé népszerűsítésében az Európán kívüli piacokon is.
Jó dolog, ha egyre több ember kezdi megszeretni a csokoládét és rendszeresen fogyaszt csokoládét - ez bővíti a piacot olyan helyeken, mint Ázsia és a Közel-Kelet
- vélekedett Roger Wehrli, a szövetség igazgatója.
250 ezer forint egyetlen tábla a Lindt dubai csokiból a másodpiacon
Mióta a TikTok felkapta az eredeti dubai csokkoládét, természetesen a hazai vásárlókat is igyekeznek kiszolgálni a kereskedők. A speciális boltokban 2-3 ezer forinttól kapható az eredeti dubai csoki, 10 grammos kiszerelésben; de a nagy édességgyártók, sőt még a diszkontok is elkezdtek saját verzióval kijönni az ünnepekre.
Míg a nagy boltláncok sajátmárkás dubaji csokoládéja őrületes mennyiségben készül, és lassan a teljes európai piacot ellepik (Magyarországon még nem, de például a környező országokban már árulja a Lidl), addig a Lindt egészen máshogy feküdt rá a trendre. A legendás svájci csokigyár ugyanis mindössze 1000 darabot készített a saját dubaji csokoládéjából, és azt exkluzív kiszerelésben, komolyabb csinnadrattával szórta ki a legnagyobb rajongóknak, köztük magyar vásárlóknak is.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Nem sokkal azután, hogy Achenben elkapkodták a Lindt limitált dubaji csokiját, meg is jelentek a sorszámozott tételek a másodpiacon. Nemrég a Jófogás piacterén bukkantunk egy hirdetésre, amelyben 250 ezer forintért kínálja a portékát egy magyar felhasználó. Íme:

Mint azt a hirdető írja, a Lindt dubai csokit személyesen szerezte be az exkluzív árusításon Aachenben. Hozzáteszi, hogy az egész világon összesen mindössze 1000 darab létezik ebből a Lindt-verzióból.
A tábla exkluzív sorozatszáma: **494**, így az első 500 példány között van, amit valaha értékesítettek
- olvasható az eladó által mellékelt leírásban, amiből az is kiderül még, hogy a csomag nem csak magát a díszdobozos dubai csokoládét tartalmazza, hanem van hozzá egy névre szóló tanúsítvány is (igaz, ez István névre szól :D ), és még néhány Lindor Pisztácia golyót is ad ajándékba a vevőnek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








