Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Teszten az Aldi és a Lidl francia csúcsbora: vajon megéri megvenni a diszkontokban 1600 forintért?
Sommelier-k kóstolták meg vakteszten az Aldi és a Lidl egyaránt 1599 forintos bordeaux-i diszkontborát. Az egyikről inkább lesújtó, a másikról viszont pozitív véleménnyel voltak.
Egyaránt 1599 forintrét lehet beszerezni az Aldinak és Lidlnek az éppen futtatott bordeaux-i diszkontborát. A tételeket Novák Dávid sommelier kóstolta másodmagával TikTok csatornáján. A kóstolást vakon végezték, az elemzés után rántották le csak a leplet, hogy melyik borról mondtak kifejezetten jókat, és melyikről kevésbé.
Az Aldi borára például a teszt végén 10-ből 5,5 pontot adtak, olyanokat mondtak a borról, mint hogy a sava „maró”, „kilóg belőle az alkohol”, „pusztító a tanninja”, nem éreznek benne gyümölcsösséget, és „kesernyés az utóíze”.
Ezzel szemben a Lidl boráról jobb véleménnyel voltak, azt mondták, „jók a savai”, „hosszú a kortya”, „előjönnek belőle a piros bogyósok”, és összességében az illata is jobb, mint a másik darabnak. A videóban az is elhangzik, hogy ez a bor 2500 forintért is megállná a helyét. A 10 pontból 6,8-6,9-7 pontot adtak a kóstolók.
@davidnovaksommelier ♬ Jazz Bossa Nova - TOKYO Lonesome Blue
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








