Egy számítógépes magazin felmérése szerint a svédek egy tábla csokoládéért képesek kiadni akár az összes internetes jelszavukat!
A számítógépes magazin ripotere magát egy ismert vírus-írtó cég képviselőjének kiadva kérdőívet töltetett ki internetes jelszavakkal kapcsolatos témában. Miután elmondta, hogy a kérdőívet kitöltők csokoládét kapnak ajándékba, több válaszadó olyan kérdésekre is válaszolt, melyek különböző oldalakhoz tartozó jelszavakra vonatkoztak.
Annak ellenére, hogy már a csapból is az folyik, hogy soha, semmilyen körülmények között ne adjuk ki jelszavunkat senkinek, a 34 megkérdezett közül 23-an megadták több közösségi oldalhoz, pl. Facebook-hoz tartozó jelszavukat, továbbá különböző előfizetői tartalomhoz kapcsolódó jelszavukat is.
Egy korábbi felmérés során, ahol 5000 számítógép használót kérdeztek meg jelszó-kezelési szokásaikról, mindössze 30 százalék állította, hogy még soha nem felejtette el jelszavát, négyből hárman ugyanazt a jelszót használják számos oldalon, és kétharmaduk állította, hogy már évek óta nem változtatta meg password-jét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


