Egy frissen született EU-törvénykezés értelmében a brit lótartóknak írásos nyilatkozatot kell tenniük, miszerint nem fogyasztják el állataik húsát, máskülönben akár két év börtönbüntetésre, vagy jelentős pénzbírságra is ítélhetik őket.
Az elsősorban a lóhús kereskedelmi forgalmazását csökkenteni hivatott, jövő hónapban érvénybe lépő szabályozás Nagy-Britanniában nagy port kavart. A törvény indoklásában az szerepelt, hogy így próbálják megakadályozni az állatok által szedett gyógyszerek emberi szervezetbe jutását.
A lóhús fogyasztása ugyan nem törvényellenes az Egyesült Királyságban, de nem árulják sem vendéglőkben, sem boltokban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








