7 833 jelentkezővel a pedagógusképzés lett a második legnépszerűbb terület az idei általános felvételi eljárásban.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az egyik legnagyobb hazai, horgászati cikkek nagykereskedelmével foglalkozó vállalkozással szemben, amiért feltételezhetően szankcionálta az ajánlott áraknál olcsóbban értékesítő viszonteladóit.
A Gazdasági Versenyhivatal gazdasági versenyt korlátozó megállapodás tilalmának feltételezett megsértése miatt versenyfelügyeleti eljárást indított a TOP-FISH 2001. Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel szemben. A cég az egyik legjelentősebb nagykereskedő a horgászati cikkek hazai piacán: többek között olyan márkák forgalmazója, mint a NEVIS, SPOR, STÉG, vagy a prémium kategóriába sorolható Van Den Eynde. Az eljárás során a Gazdasági Versenyhivatal azt vizsgálja, hogy a vállalkozás és a vele együttműködő kiskereskedők közötti megállapodások torzíthatják-e a versenyt a magyarországi horgászati cikkek piacán.
A gyártók, nagykereskedők jogszerűen határozhatnak meg ajánlott fogyasztói árakat az általuk forgalmazott termékekre. A viszonteladók számára azonban ilyen esetben is biztosítani kell, hogy saját végfelhasználói áraikat szabadon, akár az ajánlott áraknál alacsonyabb szinten határozzák meg. Ennek köszönhetően ugyanis élénkülhet a verseny a kiskereskedők között, amely kedvező a fogyasztók számára.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam hat hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb hat hónappal meghosszabbítható.
Újabb olcsó ruhákkal támadó online bolt törhet be Magyarországra: mit lép erre a Vinted, Shein, H&M?
A ThredUp nevű online áruház az európai tevékenységét amerikai üzleti modelljével összehangolva, a bizományosi bevétel növelésére összpontosít a következő években
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Meghalt a kétszeres Grand Slam-tornagyőztes Arina Szabalenka párja
- Bejelentették: tovább fonódik a budapesti villamoshálózat
- Halálos áramütés ért egy budaörsi diákot
- Egy nap maradt, figyelmeztet az ÁSZ
- Váratlan fordulat egy győri tragédia ügyében
- Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek