A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Az elmúlt évek folyamatos kapacitásbővítésének köszönhetően a Coca-Cola HBC Magyarország a 28 országot átfogó Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb exportőrévé vált. Az egyre jelentősebb kivitel miatt a társaság 2 milliárd forintért fejleszti dunaharaszti raktárbázisát, amely az ország legnagyobb tárolókapacitású élelmiszeripari létesítménye lesz.
A Coca-Cola HBC Magyarország a 28 országban jelenlévő, csaknem 600 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC csoport legnagyobb exportőrévé lépett elő az elmúlt években. A társaság több mint 70 féle üdítőitala ma már 25 országba jut el. A folyamatosan növekvő kivitel szükségessé tette a tárolókapacitások bővítését, így a cég 2 milliárd forintos beruházással 6500 négyzetméteres raktár építésébe kezdett dunaharaszti központjában. Az új, 12 méter magas épületben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér majd el.
A vállalat termékei előállításához kétharmad részben magyar alapanyagokat használ fel; a kupaktól, a magyar almán keresztül a GMO mentes magyar kukoricából készülő cukorig. Csak az utóbbiból évente mintegy 4 milliárd forintért vásárol a cég. A Coca-Cola HBC Magyarország árbevétele 2012 óta 87,5 milliárdról 100 milliárd forintra, az általa befizetett adó pedig 17,7 milliárdról 24,5 milliárdra nőtt.
- mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








