A kormány és a szakmai szervezetek egyetértenek abban, hogy túltelített a hazai taxispiac, különösen a fővárosban.
A napokban bejárta az internetet annak a taxinak a képe, amin az élelmes taxishiéna egy szigszalag segítségével 280 forintos kilométerdíjból 1280 forintosra módosította a kocsija ajtaján szereplő díjszabást, extraprofittal meglovagolva a Sziget fesztivál alatt fellendülő konjunktúrát.
Mivel látszott az engedélyszám a fotón, az Index rákérdezett a BKK-nál, hogy lehet ilyen szembeötlő csalással taxizni Budapesten. A válasz elképesztő:
- A taxit ellenőrizték egy hete, de kiderült, 2014. április 18-a óta lejárt taxiállomás-használati engedélye
- Mivel nincs engedélye, a BKK nem tudja felelősségre vonni (igaz, küldtek intézkedési javaslatot a közlekedési hatóságnak)
- Sőt! Bár a BKK-val járőröztek a Készenléti Rendőrség munkatársai is, és ők se tettek keresztbe egy fűszálat se.
A tanulság: ha hiénázni akarsz, csináld a legpofátlanabb módon, és akkor megúszod a büntetést.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








