Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Május 31-től adhatók be a támogatási igények a most megnyílt Komplex vállalati technológia fejlesztés a mikro-, kis- és középvállalkozások számára (GOP-2010-2.1.1/B és KMOP-2010-1.2.1/B), valamint Komplex beruházások támogatása a leghátrányosabb helyzetű kistérségekben (GOP-2010-2.1.2) pályázatokra.
A komplex vállalkozásfejlesztési projektek célja a fejlődőképes vállalkozások innovációs, adaptációs képességének erősítéséhez, a vállalkozások által előállított hozzáadott érték növeléséhez, a környezetvédelmi, energia- és anyagtakarékossági célokhoz való hozzájárulás elősegítéséhez kapcsolódó technológiai fejlesztés megvalósítása.
A Komplex vállalati technológia fejlesztés mikro-, kis- és középvállalkozások számára (GOP-2010-2.1.1/B és KMOP-2010-1.2.1/B) pályázatra mikro-, kis- és középvállalkozások pályázhatnak az ország minden területéről, míg a GOP-2010-2.1.2 jelű pályázatra akár nagyvállalatok fejlesztéseit is várják, de kizárólag a komplex programmal segítendő leghátrányosabb helyzetű kistérségekben - közölte a Magyar Gazdaságfejlesztési Központ.

Mindhárom pályázat elkészítéséhez és szabályos benyújtásához szükséges valamennyi információ és dokumentáció a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség honlapján érhető el.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


