Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A válság következtében fellépő a likviditáshiány hatására egyre több vállalkozás adja el a kinnlevőségét valamilyen követeléskezelő-cégnek - derül ki az Euler-Hermes hitelbiztosító statisztikáiból.
A szerződésben kialkudott összegnél kevesebbért is, de szabadulna a vállalkozások egy része már a 40-45 napos követelésektől is, a 60 napos kinnlevőségeket pedig egyre nagyobb arányban adják el a cégek likviditási helyzetük javítása érdekében behajtóknak, faktorcégeknek - írja a Napi Gazdaság.
A válság hatására a korábban sem kedvező fizetési határidők a gazdaság különböző szektoraiban tovább csökkentek. A hitelbiztosító adatai alapján az élelmiszeriparban 20-60 napra fizetnek a vevők, az építőanyag-iparban 60-120 napra egyenlítik a számlát, az építőiparban átlagosan már csak 100-180 nap után látnak pénzt a szállítók, agrárszerződések esetén pedig a fél évnél hosszabb fizetési határidő sem ritka.
A behajtási ügyek számának és nagyságának megugrása főleg az idei első negyedéves időszakban volt kimagasló mértékű, ebben az időszakban a tavalyi év ugyanezen periódusához képest közel megduplázódott az ilyen esetek értéke.
Az Euler-Hermesnél jelenleg kezelt 4554 behajtási ügy értéke meghaladja a 30 milliárd forintot, ez az érték 2007 végén még csupán 16,3 milliárd forint volt, és mindössze 3900 szerződés között oszlott meg - írja a lap.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


