A vendégek száma (1,1 millió) 1,1, a vendégéjszakáké (közel 2,7 millió) 5,9%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.

A nemzetközi szállodaláncok rangsorában meglepő eredmények születtek: a kevésbé ismert spanyol márkák vezetik a listát, míg a nagy nevek alulteljesítettek. A több mint 2000 válaszadó bevonásával készített felmérést, amelyben a résztvevők az elmúlt év során szerzett tapasztalataikat értékelték.
A felmérés során a válaszadók tíz szempont alapján, ötcsillagos skálán értékelték tartózkodásukat, figyelembe véve olyan tényezőket, mint a tisztaság, az ágyak kényelme, az ügyfélszolgálat és az ár-érték arány. Az összesített pontszámot az általános elégedettség és a márka ajánlásának valószínűsége alapján számították ki.
Az eredmények meglepő képet mutatnak: a jól ismert szállodaláncok nem feltétlenül nyújtják a legjobb élményt. A Hilton tulajdonában lévő négy márka, valamint a Wyndham, a Holiday Inn és az Ibis Budget a rangsor alsó felében végeztek - közölte a Daily Mail.
A lista végén, mindössze 57%-os eredménnyel a francia tulajdonú Campanile lánc áll. Bár az átlagos szobaár kedvező, mindössze 64 font, a márka mégis csak kétcsillagos értékelést kapott az ár-érték arányra. A tisztaság, a fürdőszobák, a hálószobák és a közösségi terek minősége is hasonlóan alacsony pontszámot ért el.
A Hampton by Hilton 58%-os ügyfélpontszámmal a második legrosszabb eredményt érte el. A Which? jelentése szerint: "A Hampton by Hilton a tíz értékelt kategóriából ötben csak két csillagot kapott, beleértve az ár-érték arányt, a fürdőszobákat, az ételeket és italokat, a közösségi helyiségeket és a dekorációt."
A rangsor másik végén az Iberostar, a Paradores Hotels és a Riu holtversenyben végeztek az első helyen, 85%-os ügyfélpontszámmal. Mindhárman elnyerték a "Which? Recommended Provider" státuszt, az Iberostar és a Paradores Hotels pedig a "Great Value" jelvényt is megkapta.
Az Iberostar szállodabirodalmat eredetileg egy mallorcai kézműves cipészcsalád alapította. A Which? szerint: "A márka a felmérésben részt vevők körében lenyűgözően sok öt- és négycsillagos minősítést kapott, és sokan mondták, hogy szívesen visszatérnének, dicsérve az 'első osztályú' ügyfélszolgálatot és a 'gyönyörű' területet."
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Riu szintén kiváló értékeléseket kapott. A Which? megjegyzi: "Az étel- és italkínálat is lenyűgözte a vendégeket, öt csillagot kaptak a kiváló minőségű büfék és a steaktől a sushiig mindent kínáló speciális éttermek."
A Paradores Hotels különleges élményt kínál a spanyolországi kulturális tartózkodásra vágyóknak. Ezek az állami szállodák az ország legpompásabb és legtörténelmibb épületeiben találhatók, felújított kastélyokban, palotákban vagy akár kolostorokban.
Rory Boland, a Which? Travel szakértője összegzésként elmondta: "Felmérésünk szerint a kisebb és családi vezetésű márkák gyakran megelőzik a legismertebb neveket, ha kivételes nyaralásról van szó, a spanyol márkák pedig a táblázat élén állnak."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


