A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Kicsit butított változatban adják ki a legújabb VR-headsetet, de az ára egész baráti lesz majd. Igaz, itthon hivatalosan nem is forgalmazzák.
Immár a VR-headsetjének harmadik generációját mutatta be a Facebookot is tulajdonló techcég, a Meta a nagy őszi rendezvényén. Az eseményen a Facebook-alapító Mark Zuckerberg mutatta be a Quest 3S névre keresztelt kütyüt, ami az ígéretek szerint sokkal inkább megfizethető lesz.
A Meta már sok éve dolgozik a VR-headseteken, ahol egy a cég által létrehozott és folyamatosan fejlesztett virtuális valóságban tölthetjük az időnket. Az új VR-headset a tervek szerint pár hét múlva, október 15-én érkezik. Az ígéretek között elhangzott, hogy több száz, már most is jól ismert applikációval is felturbózzák, így gyakorlatilag úgy tehetünk, mintha "normális" életünket élnénk.
@cnetdotcom ♬ original sound - CNET
Hivatalos magyar forgalmazás továbbra sincsen, az árak pedg országonként változnak. Annyit leóhet az árról tudni, hogy a 128 gigabájtos kiadás 340 euróba (átszámítva mintegy 134 ezer forint), a 256 GB-os pedig 450 euróba (kb. 178 ezer forint) kerül a szomszédos Ausztriában.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








