Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Borsos árak az Advent Bazilikánál: 5000-be kerül 100 gramm marcipán, 1190 a presszó kávé, 7000 az óriás hotdog
Budapesten újra megnyitotta kapuit a Vörösmarty téri karácsonyi vásár és az Advent Bazilika is. Az idei szezon újdonságai között szerepel egy impozáns, 12 méteres karácsonyfa a Bazilikánál, valamint egy új színpad, ahol gospel, folk és jazz koncertek várják a látogatókat. A gasztronómiai kínálat idén is bőséges: a tradicionális fogások mellett különlegességek, mint a lazacos lángos vagy a raclette tál is megtalálhatók a téren. Az árak viszont borsosak: egy sima lángosért 2300, egy forralt borért 1450 forintot kell fizetni, de a vásár olcsóbb alternatívákat is kínál: van 1600 forintos menü.
Mint arról beszámoltunk, november 15-én megnyitott a Vörösmarty téri karácsonyi vásár, és ugyanezen a napon a Szent István téren Európa négy alkalommal is legjobb karácsonyi vásárának választott Advent Bazilika is.
Itt idén egy fényháló díszíti a teret, és egy új, 12 méteres karácsonyfa is érkezett a vásárba. A karácsonyfa körül a szervezők a korábbi évekhez képest átrendezték a teret: ezúttal itt kap helyet a rendezvény színpada, ahol hetente több alkalommal kulturális produkciók lépnek színre, hogy gospel, folk, jazz és funk stílusú műsorok.
Az Advent Bazilika és a Vörösmarty Classic Xmas területén idén is hazai kiállítók kapnak helyet, amelyek között kézműves és gasztronómiai árusok egyaránt megtalálhatók. Utóbbiak a tradicionális ünnepi-vásári ételek mellett ínyencséget is kínálnak: füstölt lazacot, foundue tálat, prémium kacsamájas burger, rozmaringos báránysült, sous vide malaccsülök, vad sült kolbászok, valamint kürtőskalács variációk, mézeskalács, lángos, rétes, flódni, sült gesztenye is kerülhet a látogatók tányérjára.
A Vörösmarty tér után a Bazilikánál is megnéztük az árakat:
- Forró tea: 1200 forint
- Pepsi termékek 1050 forint
- forralt bor 1450 forint
- puncs 1500 forint
- ásványvíz 850 forint
- csapolt sör 1500 forint
- presszó kávé 1190 forint
- rézangyal pálinka 2500 forint/4cl
- sima lángos 2300 forint
- sajtos tejfölös 3100 forint
- ragus lángos: 4700 forint
- lazacos lángos 7000 forint
- parázsburgonya 3000 forint
- vaslapon sült rusztikus zöldségek 3700 forint
- csirkés quasedilla 5500 forint
- óriás hot dog 7000 forint
- raclette tál 8000 forint
- Kézműves marcipán 5000 forint/10 dkg
- kürtős kalács 2200 forint
A korábbi évekhez hasonlóan idén is van olcsó étel: minden nagykonyhánál elérhető naponta egy étel, amelyet 1600 forintos fix áron vásárolhatnak meg a látogatók.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Mindkét vásár tematikus gasztro hétvégéket is tart. A nyitó hétvégétől egészen az utolsóig sorra kerülnek a liba, disznó és hal ételek, lesz édesség, pörkölt és gulyás, töltött káposzta, valamint alkoholos ételek hétvégéje, az Advent Bazilikánál január 1-én pedig lencse napot tartanak. A tematikus hétvégéken minden nagykonyha kínálatában elérhető lesz egy étel, amelyet maximalizált, 2500 forintos fogyasztói áron vásárolhatnak meg a látogatók.
A gasztronómiai kiállítóknál készpénzmentes, bankkártyás fizetés biztosítja a gyors vásárlás lehetőségét. Emellett újdonság, hogy minden vendégnek lehetősége lesz fizetés előtt ellenőrizni vásárlása részleteit - a kosárba helyezett tételeket és azok egységárait - a bankkártyás fizetés pedig azok jóváhagyását követően indítható el.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








