A legendás együttes 2025. július 4-én, a soproni Lővérekben megrendezett SopronFesten ad koncertet.
Azahriah azt ígéri, nem örökre tűnik el, de sok dolgot helyre kell tennie magában. Persze nem is egyik pillanatról a másikra vonul vissza.
Bejelentette visszavonulását Baukó Attila, ismertebb nevén Azahriah, a magyar könnyűzene közelmúltjának legsikeresebb előadója. Ezt maga a zenész jelentette be egy rövid jegyzetben, amit a Youtube-csatornájára töltött fel.
Azahriah azt mondta, nem szánja véglegesnek a visszavonulást, de azt most nem tudja megmondani, hogy mikor tér majd vissza. Mint fogalmazott, "sok dolgot helyre kell most tenni", és amikor ezekkel a dolgokkal végzett, akkor majd újra találkozhatnak vele a rajongói.
Itt az ideje megpihenni, sok dolgot helyretenni, gondolkozni, változtatni, de legfőképpen tanulni tovább és fejlődni. nemtudom mikor találkozunk legközelebb de biztosan érzem hogy az a jelenés nagyobb lesz mint bármi eddig
- fogalmazott a zenész.
Azt is hozzátette, hogy nem egyik pillanatról a másikra tűnik el, megtartja például a novemberi turnéját, mikor több európai országban is fellép.
Nov. végén jön a film/pusi koncertfilm most meg lemegy az eu tour eztán egy darabig felszívódok. szeretlek titeket
- mondta erről, és még szívhez szóló köszönetet is írt a rajongóknak:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ōszinten hálásan köszönöm nektek az elmúlt 3 év pörgést, nagyon vigyázzatok magatokra keressétek a saját utatok és minden erőtökkel a fejlődésen legyetek és hogy szeretettel/megértéssel álljatok embertársaitokhoz
- írta búcsúüzenetében a zenész.
Azahriah a tavalyi év egyik legtöbbet hallgatott magyar zenésze, de az elmúlt években fokozatosan is egyre nagyobb volt iránta az érdeklődés. A Pénzcentrum is többször beszámolt arról, hogy például tavaly nyáron - első magyar előadóként - háromszor is megtöltötte a Puskás Arénát, a koncertekre hosszas sorban állást követően lehetett csak jegyet szerezni.
De nem csak a koncertjeivel, hanem saját ruhamárkájával is hatalmasat kaszált a fiatal énekes: a Pénzcentrum videoblogja, a CashTag elment arra a dropra, amikor maga Azi is megjelent, hogy dedikáljon a hűséges rajongóknak. Erről itt nézheted meg a videót:
címlapi kép: Vasvári Tamás, MTI/MTVA
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








