Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Így tette tönkre tömegek szórakozását a kánikula: már ők is féltek kimozdulni a brutális melegben
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. idén új tendenciával szembesült a hőségriadók miatt. Míg korábban a forró nyári napokon a fürdők zsúfolásig teltek, idén a rendkívüli hőség napjain a látogatók száma elmaradt a várttól – hangzott el az InfoRádióban.
Az emberek a 37-40 fokos kánikulában már inkább elkerülték a strandokat, és a mérsékeltebb, 29-30 fokos napokat választották fürdőzésre, amikor a vendégforgalom ismét kiemelkedően magas volt. Bár az időjárás szeszélyei miatt vegyes eredmények születtek, a nyári szezon összességében jól alakult, és a tervezett célokat is túlteljesítették - mondta el a rádióban a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója, Borosné Szűts Ildikó.
A fürdőkben több jelentős fejlesztés is zajlott a nyár folyamán. A Palatinus strandon például nagy várakozás után sikerült megjavítani a hullámgépet, amely a strand egyik legikonikusabb szolgáltatása. Emellett a Pesterzsébeti fürdőben új külső büfé épült, és több történelmi fürdőben is szükséges felújításokat végeztek. A Lukács fürdőben például a harmadik zuhanyegység renoválása folyik, míg a Széchenyi fürdő termálrészlegének és szaunavilágának jelentős része már megújult, és a munkák folytatódnak a következő hónapokban is.
A Dandár fürdő felújításával azonban komoly problémák adódtak. A tervek szerint a rekonstrukció június 15-én kezdődött volna, ám a statikusok a közel 100 éves födémszerkezetben súlyos hibákat észleltek, ami miatt a munkálatokat el kellett halasztani. Jelenleg is zajlanak a vizsgálatok, hogy milyen műszaki megoldásokkal lehet folytatni a felújítást. A fürdő várhatóan néhány hónapos késéssel nyithat újra, bár pontos időpontot egyelőre nem lehet biztosan mondani.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Címlapfotó: MTI/Balogh Zoltán
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








