Majka csütörtökön írta meg a Facebook-oldalán, hogy szerdán késő este a rendőrök ittas vezetés miatt megállították.
Itt a pontos dátum: hamarosan, nyit a Vörösmarty téri karácsonyi vásár, 1500 forint lesz a legolcsóbb étel
November 17-től karácsonyi díszbe öltözik a Vörösmarty tér, a Vörösmarty Classic Xmas idén újabb látványosságokat is ígér Budapest belvárosában - tájékoztattak a szervezők. Mint írják, a tér közepén lévő Vörösmarty-szobor átlátszó "hógömbbe" burkolva áll majd, a szobor köré pedig ledfal épül, amely multimédiás információs pontként is szolgál: az információs tartalmak mellett a látogatók egy QR-kóddal aktiválható közösségi játékban is részt vehetnek.
A szervezők közleményükben kiemelik, hogy a Kristálypalotán óriási karácsonyfa dekoráció lesz látható, valamint a téren egy ingyenesen igénybe vehető kisvasút is üzemel majd: az arra felülő családok testközelből gyönyörködhetnek az Oroszlános kút ünnepi díszítésében. A látogatókat fényinstallációk is várják az Alice Csodaországban mesealakjaival.
A közleményben hangsúlyozzák, hogy a Vörösmarty Classic Xmas gasztronómiai kiállítói a hagyományos magyar étel- és italkultúra karácsonyi ünnepkörhöz kapcsolódó ételeit kínálják a közönségnek. A szervezők idén is gondoskodtak róla, hogy mindenki a pénztárcájának megfelelő ételt, italt választhassa, lehet majd borpárosítással ajánlott menüt is választani, és minden nagykonyhánál elérhető lesz naponta egy olyan étel, amelyet 1500 forintos fix áron vásárolhatnak meg a látogatók.
A kézműves kiállítók a hagyományőrzés jegyében válogatják össze tradicionális, kézműves termékeikből álló portékájukat, de lesz egy edukációs helyszínként szolgáló kézműves ház, ahol az érdeklődő gyerekek hétvégente foglalkozásokon vehetnek részt - áll a közleményben.
A szervezők a kiállítók mellett támogatói helyet biztosítanak a Heim Pál Gyermekkórháznak is. A Vörösmarty Classic Xmas december 31-ig várja az érdeklődőket.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








