A Manchester United jelentős változásokon megy keresztül a nyári átigazolási időszakban, Ruben Amorim vezetőedző egyértelmű elképzelésekkel rendelkezik.

Az NB1-ben a legjobban kereső futballista 27 millió forintnál is többet kap havonta, és a legszegényebb magyar klubnak is milliárdos a költségvetése. A bérezés már az európai topligák szintjét is elérheti a hazai bajnokságban focizó játékosoknál. A gyenge forint miatt még jobban jár, akit euróban fizetnek ki.
A magyar NB1 legjobban fizetett játékosa a Puskás Akadémiában játszó Sahab Zahedi, három óránként százezer forintot kap - hangzott el a Fókusz riportjában. A 26 éves iráni csatár sajtóhírek szerint havi 24 millió forintos fizetésért, pontosabban évi 800 ezer euróért írt alá, ami a forint drasztikus gyengülése miatt napról napra többet ér. A focista 800 ezer eurós fizetése átszámítva jelenleg már havi több mint 27 millió forintot ér, mindez éves szinten 324 millió forint.
Hogy ha a 25 milliárdot, ami az NB1 tavalyi bérköltsége volt, elosztom a 346 játékossal, akkor játékosonként évi 73 millió forint foglalkoztatási költség jön ki
– mondta Muszbek Mihály sportközgazdász, de hozzátette, hogy 73 milliós összegben minden alkalmazott fizetése benne van a mosónőtől kezdve a fűnyírón keresztül az utánpótlás játékosokig. Mindent összevetve számításai szerint fejenként átlagosan havi ötmillió forint körüli összeg jön ki egy NB1-es játékosnál.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


