Nyíregyházán az elmúlt években több hosszú ideje működő étterem, kávézó és vendéglátóegység kényszerült végleg bezárni, ezzel jelentős átalakulást hozva a város vendéglátási térképén.
Gerendai Károly hisz benne, hogy a járvány elmúltával a digitális alternatívák térnyerése ellenére ismét szükség lesz a személyes élményekre, a vendéglátás és a turizmus hosszú távon növekedés előtt áll. Egy friss interjúban beszélt a 2020-as és 2021-es veszteségeiről is.
"Én azt a döntést hoztam, hogy mindent megpróbálok életben tartani, és remélem, hogy mielőbb rendeződik a helyzet. Rövid távon ez biztosan nagyobb veszteséget jelentett, mintha mindent felszámoltam volna. De hosszabb távon én úgy gondolom, - és ezt a megelőző évtized is jól megmutatta – a turizmusban és a szórakoztatóiparban van még potenciál" - nyilatkozta Gerendai Károly a Sziget Fesztivál alapítója, turizmus-vendéglátásban érdekelt üzletember a Digitalhungary.hu-nak.
Elmondása szerint a veszteségek kapcsán a legnagyobb szerencséjük az volt, hogy sokakkal ellentétben, nekik legalább volt jelentős tartalékuk a korábbi sikeres üzleti tevékenységből, illetve a Sziget eladásából. Ha ez nem lett volna, nem tudták volna miből finanszírozni a covid okozta veszteségeiket.
2021-re sokat javult a helyzet – a kereslet is nőtt és megtanultunk együtt élni is a koronavírussal, úgy tudtuk optimalizálni a tevékenységünket, hogy jóval kisebb veszteségeink legyenek.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








