A tipikus YouTube felhasználó 30-39 éves, érettségizett férfi, aki valamelyik nagyobb vidéki városban él.
Valóságshow szereplőből minőségi tartalomgyártvá avanzsált Osváth Zsolt, aki egy podcast műsorban mesélte el mi a szerepe a közösségi média világában, valamint adott némi információt arról is, hogy mennyit keres, és mennyit tesz ennek köszönhetően másokért.
Hirdetések, csatornatagság, Patreon támogatás, szponzorációk… ezek mind bevételt jelentenek Osváth Zsolt számára, aki alázattal és rengeteg munkával, no meg persze szerettei támogatásával váltotta valóra álmát: műsorvezető lett, de nem a televízióban, hanem saját YouTube csatornáján - áll az InfluenceAIR podcast a Pénzcentrumnak eljuttatott közleményében.
Valóságshow szereplőből minőségi tartalomgyártó. Ő Osváth Zsolt, aki az InfluenceAIR podcast új részében mesél egyedi szerepéről a közösségi média világában, valamint ad némi információt arról is, hogy mennyit keres, és mennyit tesz ennek köszönhetően másokért. A legnagyobb videómegosztó platformon már több mint 3 éve van jelen, és közel 40 milliós megtekintésnél jár. Tartalomgyártóként evidens, hogy munkájából bevétele származik, melyről százalékos arányban beszélt is.
Az online térből származó bevételei körülbelül 50-60 százaléka a YouTube-ból, 25 százaléka a szponzorációkból, a többi pedig saját webshopjából és a Patreon támogatásokból tevődik össze. Ez utóbbinál összeget is említett, ez átlagosan havi 150-200 ezer forintot jelent, amit egyébként mindig jótékony célokra fordít.
Osváth Zsolt ma már ismert tartalomgyártó és étteremtulajdonos, de nem felejtette el, milyen hosszú utat járt be idáig, és rendkívül fontos számára, hogy segítsen olyan embereknek, akiknek szüksége van rá. Az elért sikerei mellett rendkívül büszke karitatív tevékenységeire is – mint például ételosztás hajléktalanoknak, az egykori gyermekotthona támogatása -, főként az összefogás ereje miatt, hiszen rajta kívül magánszemélyek, szervezetek és vállalkozások is részt vállalnak ezekben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
„Az, aki fel tud ajánlani valamit, és az, akinek segítségre van szüksége, az el tud minket érni. Kicsit olyanok vagyunk, mint a Roxfort, aki segítséget kér, az kap is. Bízom benne, hogy ez így tud maradni” – mondta Osváth Zsolt, aki nem csupán a nevét adja a különböző jótékonysági akciókhoz, de idejét, energiáját, bevételei egy részét és a szívét is beleadja.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








