Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Megugrott az online fizetések száma az elmúlt egy évben. Többen fizetnek bankkártyával és jelentősen nőtt az elektronikus számlakezelés iránti igény is. Ezt a trendet erősítik maguk a szolgáltatók is: az országos hulladékgazdálkodási közszolgáltató (NHKV) mellett idén regionális közműcégek is csatlakoztak a Díjnet rendszeréhez. A Fejérvíz Zrt. után szeptemberben a Baranya-Víz Zrt. ügyfeleinek is elérhetővé vált a Díjnet kényelmi, elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatása, így jelenleg már 17 víz-és csatornaszolgáltató érhető el a Díjneten.
A Fejérvíz Zrt. 2021. február 23-i csatlakozása után újabb regionális víziközműtársulás, a Baranya-Víz Zrt. is döntött arról, hogy bekapcsolódik a Díjnet rendszerébe. A két társaság együtt több mint 70.000 háztartást szolgál ki mintegy 310 településen. Ezen szolgáltatók ügyfeleinek lehetőségük van a víz- és csatornadíj számláikat is online, a Díjneten keresztül kezelni. A tapasztalatok szerint az elektronikus ügyintézés egyre népszerűbb, ezért egy-egy szolgáltató csatlakozásával jelentősen nő azon ügyfelek száma, akik a Díjnet ingyenes szolgáltatását igénybe veszik.
Az elektronikus számlakezelés jelentősen megkönnyíti a felhasználók életét, ennek segítségével a közüzemi és egyéb elektronikus számlák pár gombnyomással kifizethetőek. A szolgáltatás kényelmes, hiszen a számla érkezéséről a rendszer e-mail értesítést küld, a befizetés bármikor, bárhonnan, gyorsan és biztonságosan elintézhető, és azonnal megkapja a visszaigazolást az ügyfél.
A Díjneten bemutatott elektronikus számlákat lehetőség van az iCsekk mobilapplikációba is átirányítani, ahol a számla megtekinthető és egyszerűen ki is egyenlíthető. A befizetés könnyen igazolható, nem kell az igazoló dokumentumokat külön őrizgetni, hiszen online pillanatok alatt lekérdezhetőek a korábbi befizetések is. A rendszer a regisztrált e-mail címre küldött emlékeztetőkkel segít betartani a fizetési határidőket, így csökkenthetőek az elfelejtett vagy megsérült számlák miatti kellemetlenségek is. A felhasználóknak lehetőségük van arra is, hogy a számlával kapcsolatos észrevételeket közvetlenül Díjnet fiókjukból küldjék meg a számlát kibocsátó szolgáltató részére.
Ma már egy szolgáltató sem akar lemaradni, egyre többen kínálnak elektronikus fizetési lehetőségeket, és ezzel alapvető igényt elégítenek ki. A Díjnet szolgáltatásával ezen felül akár a háztartással kapcsolatos összes számlát egy helyen lehet kezelni, ami komoly egyszerűsítést, és ezzel ügyfélélmény-növelést jelent
- mondta Deé Gergely, a Díjnet Zrt. vezérigazgatója. Továbbá kiemelte, hogy a szolgáltatók azért választják a Díjnetet, mert a rendszer környezetbarát és költséghatékony, hiszen az elektronikus számlabemutatásnak, valamint az online befizetésnek köszönhetően nem szükséges az ügyfeleknek papír alapú számlát küldeni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Épp ezen előnyök miatt döntött a csatlakozásról 2021-ben a Fejérvíz Zrt. és a Baranya-Víz Zrt. is. A pozitív tapasztalatok, valamint az elektronikus számla iránt egyre növekvő igény hatására várhatóan egyre több ügyfelük tér majd át az elektronikus számlákra.
A Díjnet rendszerében immár 34 közmű- és egyéb szolgáltató található meg, és több mint 840 ezer regisztrált ügyfél élvezi az e-számlával együtt járó kényelmet.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








