A két termék kedvező áron kínál célzott meleget azoknak, akik fáznak, ülőmunkát végeznek vagy izomfájdalommal küzdenek.
Október 15-én indította el a fűtést a FŐTÁV Zrt. a Fővárosi Állat- és Növénykertben. A trópusokról érkezett állatoknak a Széchenyi Gyógyfürdő termálvízének hője biztosítja a szükséges meleget.
Mint arról a FŐTÁV Zrt. a Pénzcentrumot tájékoztatta, Budapesten a panelépületeken kívül távhővel fűtenek több ismertebb intézményt is, mint például a Parlament épületét, a Művészetek Palotáját, a Danubius Hotel Gellértet vagy a Papp László Sportarénát.
Magyarország legnagyobb hőszolgáltatója Budapesten közel 240 ezer lakásban és 7 ezer egyéb, ipari fogyasztónak biztosítja a fűtést és a használati melegvíz-ellátást. A FŐTÁV Zrt. legfontosabb stratégiai célja az, hogy a felhasználók igényeinek megfelelő hőenergiát a lehető leggazdaságosabban biztosítsa. Éppen ezért, részben pályázatokból és részben saját forrásból folyamatosan fejleszti, korszerűsíti szolgáltatásait.
A hőenergia előállítása során törekszenek a megújuló források részarányának növelésére és a hatékonyság fokozására. A cég tájékoztatása szerint tavaly fejezték be a Fővárosi Hulladékhasznosító Mű területén működő hőkiadó állomás kapacitásának bővítését, hogy a kommunális hulladék elégetéséből nyert hőmennyiséget jobban tudják hasznosítani. A távfűtés előnye a hosszú távú árstabilitásból eredő kiszámíthatóság, a nagyfokú szolgáltatás-biztonság, az alacsony üzemeltetési költség, valamint hogy jelentősen hozzájárul a környezetvételemhez, a tiszta levegőhöz és a fenntartható fejlődéshez.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








