Gyerekeknek készült étkészlet esetében nem megfelelő volt a tájékoztatás, így aki vásárolt belőle, ne használja - erre kér mindenkit a Nébih.
A gyesen, gyeden lévő magyar nők mindössze felének van olyan munkahelye, ahová vissza tud térni. Iskolázottság szerint azonban óriási különbségek vannak, természetesen az iskolázottabbak javára. A nyolc osztállyal rendelkezők csupán 12 százalékát, míg a diplomások 92 százalékát várja vissza munkaadója.
Nem egyszerűen kiesést jelent a munkából a gyermekvállalás ideje, a fő gondot az okozza, hogy a gyermeket vállaló nők sok esetben nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem tudnak újra munkát találni. Ezzel kapcsolatban készült a Tárki friss felmérése, amiből kiderült, a jelenleg gyesen, gyeden lévő nők mindössze felének (49 százalékának) van olyan munkahelye, ahova vissza tud térni.
Ha az iskolai végzettség mentén kirajzolódó különbségeket tekintjük, azt látjuk, hogy a magas iskolai végzettségűek e téren is jobban állnak, hiszen sokkal nagyobb valószínűséggel van lehetősége a magasan iskolázottaknak visszatérni régi munkahelyükre. A legfeljebb 8 osztállyal rendelkező gyesen, gyeden lévő nők mindössze 12 százaléka, míg a diplomások 92 százaléka jelezte, hogy van munkahelye, ahova visszamehet dolgozni. A szakmunkás végzettséggel rendelkező nők 58 százaléka, az érettségizettek 42 százaléka számolhat azzal, hogy van hova visszatérnie dolgozni.

Az iskolai végzettség azonban nem minden, további készségek megléte vagy hiánya is nagyban befolyásolja az újraelhelyezkedési esélyeseket. A Tárki úgy találta, munkahely(vissza)szerzésben erőforrásként mozgósítható tudások és ismeretek, mint például a jogosítvány, az idegennyelv-ismeret vagy éppen a rendszeres számítógéphasználat jellemzően hiányoznak azon gyesen, gyeden lévő nők tudáskészletéből, akiknek nincs hova visszamenniük dolgozni, ami tovább rontja a munkaerő-piacra való visszailleszkedésük esélyeit.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








